Vriendje komt klaar en gaat tosti's bakken

• Mijn vriendje (16) heeft de nare gewoonte nadat hij in mij is klaargekomen het bed uit te gaan en naar de keuken gaat om eten te pakken, drinken te pakken, tosti’s gaat bakken of iets belachelijks. Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik na de seks met hem wil knuffelen en in elkaars armen in slaap wil vallen maar elke keer weer gaat hij na de seks het bed uit.

Hebben jullie ook een vriendje die dit doet of is dit niet normaal?

• Ik ben meestal degene die dat doet

• @snoetie waarom doe je dat dan? Vind je vriendin het niet fijn om nog even te knuffelen?

• @forumbaas zegt in Vriendje komt klaar en gaat tosti's bakken:

@snoetie waarom doe je dat dan? Vind je vriendin het niet fijn om nog even te knuffelen?

Ik ben een meisje :)
    En kan moeilijk stilliggen/zitten. Ben ook best wel snel afgeleid dus moet dan snel weer in beweging komen.

Plus dat gevoel wordt versterkt als ik honger, dorst heb of naar de wc moet.

• Global Moderators

Ik sta eigenlijk ook altijd op na de seks, al is het alleen al om ff op te frissen.

Ik zou het trouwens wel nice vinden als m’n vriendin na de seks opstaat en ff tosti’s gaat maken, als ze er voor mij ook één maakt. Lekker man.

• Zoiezo is het altijd anticlimax maar na de seks altijd even het bed uit om op de frissen idd. En ligt aan hoe laat het is of we blijven knuffelen. Stel dat het gewoon bedtijd is, kun je prima blijven liggen toch? ;)

• Dat je even het bed uit gaat na de seks om even op te frissen dat doet volgens mij iedereen. Even alles weer schoon maken op zijn minst. Maar tosti’s bakken is iets wat ik dan weer niet doe. Als ik na de seks naar de keuken ga is het om een blik pils te pakken :’)

• Toen ik nog met jongens naar bed ging vond ik het niet fijn om na afloop te knuffelen. Maar sinds mijn voorkeur gevallen is op meiden vind ik het juist fijn om na afloop te knuffelen en met een beetje tongen en strelen het langzaam af te bouwen.

Mijn ervaring met jongens is dat als een jongen zijn zaad kwijt is, het dan klaar is voor hem.

• ik blijf altijd wel effe liggen en knuffelen (Ligt er ook aan met wie). Maar krijg altijd na de sex wel gruwelijke honger :’)

• Na de seks maak ik ff snel mijn vagina schoon en val ik binnen 5 minuten in slaap.

• Eerst lust dan trek…

Log in to reply