Spelletjes om te doen als je je verveelt

• http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/

Cookie clicker.

0_1509398911529_93f3ac3b-d2d8-4b40-a917-6cedd07ffe55-image.png !
    Het doel? Je klikt op een koekje. Heel simpel. Door op het koekje te klikken krijg je meer koekjes. Win win situatie dus. Krijg je echte koekjes? Nee, helaas niet.

Met koekjes kun je oma’s inhuren om meer koekjes voor je te bakken bijvoorbeeld. Zo kun je oneindig door gaan, en oneindige upgrades kopen. Waarom? Omdat je je verveelt en het verslavend is. :)

Candy Crush

0_1509399037039_2ec1eb03-afa1-4da0-bfb3-228664387293-image.png

Iedereen zal het onderhand wel kennen, maar je zou hier niet zitten als je je niet verveelde. Candy crush is te spelen via een Facebook account, anders kun je gewoon elke andere bejeweled spelen. (http://spele.nl/bejeweled/)

Bij Candy Crush moet je snoepjes op een rij slepen, en zo het level leeg spelen. De levels worden steeds moeilijker naar mate je verder komt. Erg verslavend dus.

Bubble shooters

0_1509399197877_d198d11a-5901-4666-a09a-88168d6941d4-image.png

http://www.bubbleshooters.nl/

Ook dit zal een bekend fenomeen zijn, schiet bolletjes van de zelfde kleur bij elkaar om zo het veld leeg te spelen. Ook heeft Facebook hier een variant op, witch shooter heet deze volgens mij. Bubble shooters heb je in alle kleuren en maten, en je zult dus nooit uitgespeeld raken.

Dus waar wacht je op, ga iets totaal niet nuttigs met je tijd doen! Want dat is de beste manier om de tijd door te brengen wanneer je eigenlijk wel belangrijkere dingen te doen hebt :)

• Cookie clicker <3 ik speel altijd Monopoly Bingo op m’n telefoon als ik me verveel

• @snoetie hoe werkt dat dan?

• @chaussettes zegt in Spelletjes om te doen als je je verveelt:

@snoetie hoe werkt dat dan?

Dat is normale bingo, maar dan in een jasje van Monopoly. Je hebt steden waar je kaarten kunt kopen, die kosten dobbelstenen, die je elke dag krijgt en ook kunt winnen met spelen. Hoe verder je bent hoe duurder alles wordt.

Om het spelen makkelijker te maken kun je powerups kopen. Je kunt ook kistjes verdienen waar weer beloningen in zitten, maar dit kost wel sleutels

Eens in de 24 uur heb je een tournament waar je aan kunt deelnemen voor 50 ‘dollar’ per kaart. Hoe hoger je daar staat hoe hoger de prijs.

Erg verslavend wel.

• @snoetie zal eens kijken morgen dan

• Global Moderators

Toen cookie clicker net uit kwam heb ik het helemaal kapot gespeeld. Ben sowieso wel fan van idle/clicker/incremental games.

• Ik speelde vroeger op school altijd spelletjes met van die pinguïns die je met een knuppel zo ver mogelijk weg moest slaan. Er waren meerdere spelletjes van maar die pinguïns wegslaan vond ik het leukste spel daarvan.

Weet iemand de naam van het spel?

• Moderator

@just zegt in Spelletjes om te doen als je je verveelt:

Ik speelde vroeger op school altijd spelletjes met van die pinguïns die je met een knuppel zo ver mogelijk weg moest slaan. Er waren meerdere spelletjes van maar die pinguïns wegslaan vond ik het leukste spel daarvan.
    Weet iemand de naam van het spel?

zoiets? http://spele.nl/pinguin-slaan-1-spel/

• Ik speelde op school altijd een spel met een muis en die moest dan kaas jatten van verschillende plekken. Zo moest je van een picknickkleed kaas jatten en bij een bakker.

Kent iemand dit spel?

• Admin

zegt in Spelletjes om te doen als je je verveelt:

Ik speelde op school altijd een spel met een muis en die moest dan kaas jatten van verschillende plekken. Zo moest je van een picknickkleed kaas jatten en bij een bakker.

Kent iemand dit spel?

Komt me bekend voor, maar geen idee hoe het heet. Maar volgens mij is die rond 1992/1993 uitgekomen.

Je moest je ook verschuilen achter stenen voor een poes als ik me niet vergis.

• Moderator

@keen zegt in Spelletjes om te doen als je je verveelt:

Komt me bekend voor, maar geen idee hoe het heet. Maar volgens mij is die rond 1992/1993 uitgekomen.
    Je moest je ook verschuilen achter stenen voor een poes als ik me niet vergis.

Transformice?

• Ik speelde 1 tegen 100 online en soms speel ik bingo stars

Log in to reply