Echte Tamagotchi-simulator voor windows
-
Ik was aan het zoeken naar dingen uit de jaren 90 en daar hoort natuurlijk de Tamagotchi bij. Ik kwam op een website en daar stond een link naar een Tamagotchi simulator. Ik dacht het zal vast wel weer zo’n bagger nep ding zijn maar toen ik het opende verscheen er een lach op mijn gezicht. Het was de echte Bandai Tamagotchi die alle 90’s kids maar al te graag wilde hebben.
De simulator bevat alle skins en zowel de beide versies (Game A en Game B) Het enige verschil is dat de tijd 2x zo snel gaat. Je kunt hem gewoon op de voorgrond of achtergrond van windows laten draaien en overal
De simulator werkt precies hetzelfde als de echte Tamagotchi, om te beginnen moet je het plastic labeltje eruit trekken om de Tamagotchi te wekken. Daarna zie je een klein zwart/wit ei op en neer bewegen. Na enkele minuten komt je Tamagotchi uit en kun je hem verzorgen.
Hier kun je de Tamagotchi simulator downloaden. Pak het ZIP bestand uit en klik op het Tamagotchi.exe om de simulator te starten.
Veel plezier
-
Denk toch dat zoiets leuker was om te doen vroeger dan nu. Wij zijn meer impulsen gewend enzo
-
Dan heb ik liever een echte
-
-
@keen holy shit, die dingen kosten echt geen drol vroeger
-
@keen zegt in Echte Tamagotchi-simulator voor windows:
@snoetie zegt in Echte Tamagotchi-simulator voor windows:
hier $41.84
Ik had er eentje voor 20 euro paar jaar geleden ;-;
-
@chaussettes daar vergis je je in. Toen ze een hype waren kosten ze 60 gulden. Later toen de V2’s kwamen zijn ze gedropt naar 40, en de V2’s waren rond de 75 en toen de hype over was lagen ze in de bakken van 3 voor een tientje.
De nepperts waren idd goedkoper. Zo had je hondjes en goudvisjes maar dat waren niet de ‘‘echte’’.
-
deze waren volgens mij maar een tientje.
-
@keen dat is wel heftig, zoveel betalen voor zo’n klein dingetje.
zou wel nepperds hebben gehad
-
@chaussettes zegt in Echte Tamagotchi-simulator voor windows:
dat is wel heftig, zoveel betalen voor zo’n klein dingetje.
Dat denk ik nu over al die rages die kids van vandaag nu hebben.
-
@chaussettes zegt in Echte Tamagotchi-simulator voor windows:
dat is wel heftig, zoveel betalen voor zo’n klein dingetje.
Dat denk ik nu over al die rages die kids van vandaag nu hebben.
Rages zijn altijd nutteloos geweest :p
Al moet ik wel toegeven dat ik dit toffer vind dan een fidget spinner ofzo
-
@snoetie zegt in Echte Tamagotchi-simulator voor windows:
hier $41.84
Hier, een hele stapel voor een stuk minder!
https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20171024013349&SearchText=tamagochi
-
@wicket Dat zijn niet de eckte eckte. In je broekzak sterven ze direct en kun je opnieuw beginnen ;9
-
Wat was hier leuk aan :p ik heb hem gedownload maar direct weer eraf gedaan omdat je er zo weinig mee kan doen.
-
@vink denk dat het juist leuk was omdat je het bij je had en een groep vrienden om het mee te spelen
-
@vink Het was vooral de ‘verantwoordelijk’ die erbij kwam kijken en daarbij was dit ook uniek in zijn soort. Daarna kwamen de Furby generatie e.d.