Is de mens monogaam of polygaam?

• Denken jullie dat de mens monogaam of polygaam is?

• Denk dat dat per persoon verschilt. Ik ben blij met een vaste relatie, de ander niet

• Ik denk dat de mens polygaam is. Want ook al zit je in een relatie je blijft fantaseren over andere mannen/vrouwen. Ik heb een vriendin maar ik zou er geen problemen mee hebben als ik haar toestemming krijg om een keer het bed te delen met een klasgenootje die lekker is.

Als we monogaam zouden zijn dan zouden we één partner ons hele leven lang houden. Ik ken niemand die nog de eerste partner heeft. Soms gaat een relatie na een maandje al uit. Is de mens monogaam? Neen.

• @neukdraad zegt in Is de mens monogaam of polygaam?:

Ik denk dat de mens polygaam is. Want ook al zit je in een relatie je blijft fantaseren over andere mannen/vrouwen. Ik heb een vriendin maar ik zou er geen problemen mee hebben als ik haar toestemming krijg om een keer het bed te delen met een klasgenootje die lekker is.

Als we monogaam zouden zijn dan zouden we één partner ons hele leven lang houden. Ik ken niemand die nog de eerste partner heeft. Soms gaat een relatie na een maandje al uit. Is de mens monogaam? Neen.

Zou jij het andersom ook prima vinden? Je vriendin die met een andere man het bed in duikt?

Log in to reply