Peuter door moeder levend geroosterd op de barbecue

• 0_1506376573000_2d2ebe64-fd34-4c64-acf3-a666b21e005f-image.png

Een moeder heeft haar 2,5 jaar oude dochtertje vermoedelijk om het leven gebracht door haar levend op de barbecue te roosteren. Brandweerlieden vonden het verkoolde kinderlijkje zondagavond in de woning van de 27-jarige moeder in het Vlaamse Zemst.

Koolmonoxidevergiftiging
    De brandweer reageerde op noodoproepen van de familie van het meisje. Zij zagen rook onder de garagepoort vandaan komen.

In de woning werd ook de moeder van het meisje aangetroffen. Zij is met een zware koolstofmonoxidevergiftiging naar het ziekenhuis gebracht. Volgens de politie was de moeder nog niet in staat om verhoord te worden.

Depressief
    Volgens buurtbewoners was de vrouw al enige tijd zwaar depressief en zou ze mogelijk een einde aan haar leven willen maken. Er wordt zo snel mogelijk autopsie uitgevoerd op het meisje. ,Dit om de identiteit van het kind te kunnen bevestigen en om de doodsoorzaak te achterhalen”, aldus een woordvoerder van het Belgisch parket tegen.

Metronieuws

• Prima dat je jezelf van kant wilt maken, maar je gaat toch godverdomme geen klein kind vermoorden omdat je zelfmoord wilt plegen. En dan al helemaal op deze manier…

• @sander Zo dacht ik ook toen ik het las. Van mij mag de moeder ook op de gril belanden.

• Vlaamse

• Admin

@just zegt in Peuter door moeder levend geroosterd op de barbecue:

Volgens buurtbewoners was de vrouw al enige tijd zwaar depressief en zou ze mogelijk een einde aan haar leven willen maken.

Dit vind ik altijd zo triest he… dat achteraf buurtbewoners er mogelijk iets aan hadden kunnen doen. ‘‘ja we wisten dat ze depressief was, maar, achja… hé de winkel sluit over 5 minuten ik moet hollen’’.

• @keen zegt in Peuter door moeder levend geroosterd op de barbecue:

@just zegt in Peuter door moeder levend geroosterd op de barbecue:

Volgens buurtbewoners was de vrouw al enige tijd zwaar depressief en zou ze mogelijk een einde aan haar leven willen maken.

Dit vind ik altijd zo triest he… dat achteraf buurtbewoners er mogelijk iets aan hadden kunnen doen. ‘‘ja we wisten dat ze depressief was, maar, achja… hé de winkel sluit over 5 minuten ik moet hollen’’.

Maar anderzijds, wat moet je doen dan? Veel mensen weten niet hoe ze om moeten gaan met iemand met problemen, als degene die de problematiek de hulp nog niet afslaat dan.

• Als je dan depri bent oké, maar om je kind zo om het leven te helpen, ben je meer dan alleen depressief @KEEN Als zij al zo ver weg was, is het niet de schuld van de buurt bewoners. En wie weet kreeg ze ook wel gewoon hulp.