Vrouw heeft 6 ribben weg laten halen om op Jessica Rabbit te lijken

• Aanschouw hier de foto’s:

maxresdefault.jpg

Ook heeft ze dr kaak laten breken, en meerdere plastische chirurgie onderhandelingen ondergaan. (niet dat je dat kan missen)

Ondertussen heeft ze al meer dan 500,000$ uitgegeven.

nintchdbpict000354020730.jpg

Hier een voor en na:
    cartoon-7.png

Persoonlijk vond ik haar hiervoor veel mooier, maar ieder voorzich P:

Ook gaat ze voor het wereld record kleinste taille.

Maar dit heeft ook gevolgen voor haar gezondheid. Met de procedure voor haar kaak is ze speciaal naar Korea gevlogen, met een grote kans dat ze permanent verlamd kon raken. Ook heeft ze haar oogkleur laten veranderen in India, wederom iets wat ze niet in Europa of Amerika doen vanwege de risico’s.

Ook draagt ze permanent een corset omdat ze anders teveel risico heeft op orgaan schade bij het minste stootje.

nintchdbpict000352672586.jpg

• Wat vinden jullie? Vrijheid om te doen met je lichaam wat je wilt? Of moeten dit soort mensen tegen gehouden worden voordat ze een probleem voor zich zelf worden

• @chaussettes zegt in Vrouw heeft 6 ribben weg laten halen om op Jessica Rabbit te lijken:

Persoonlijk vond ik haar hiervoor veel mooier, maar ieder voorzich P:

ze moet het allemaal zelf weten natuurlijk, maar ik vind het er niet uitzien. en mensen tegenhouden… Tja, idunno…

• Ze doet er niemand kwaad mee.

• Ze moet her zeker zelf weten, maar ik vind het wel zonde

• Het doet me een beetje denken aan dat meisje die dr pink had afgesneden omdat ze dat mooi vond.

• Met de procedure voor haar kaak is ze speciaal naar Korea gevlogen, met een grote kans dat ze permanent verlamd kon raken.

Wat? Verlamd door een gebroken kaak?

• Global Moderators

Ik hou van een zandloper figuurtje en dan het liefst nog met extra brede heupen. Maar dit is gewoon 3x niks. Maar verder moet ze het lekker zelf weten hoor.

Log in to reply