KEENEDERDRAADJE

• @vieze-fred heb je het nagevraagd ja? Of ging je daar maar gewoon vanuit.

• @heey321 zegt in KEENEDERDRAADJE:

@vieze-fred heb je het nagevraagd ja? Of ging je daar maar gewoon vanuit.

Dat laten ze wel merken als ze het niet willen.

• @plat-nl is het dan niet een beetje laat? Of hoe moeten ze dat weten als je het om hun rug doorstuurt naar vrienden?

• @heey321 met laten gebruiken bedoel ik een one night stand. Niet het delen van nudes.

• Weet je waar het mis gaat?

Als je op een vrijdagnacht als je weet dat de meeste thuis zijn na het uitgaan naar een groepschat waar veel meisjes in zitten alleen maar de woorden ‘send nudes’ stuurt dan krijg je zo veel nudes dat je telefoon het niet aan kan.

Als dat zo makkelijk gaat, waarom dan moeilijk doen als ze verder gestuurd worden?

• @delete zegt in KEENEDERDRAADJE:

Weet je waar het mis gaat?

Als je op een vrijdagnacht als je weet dat de meeste thuis zijn na het uitgaan naar een groepschat waar veel meisjes in zitten alleen maar de woorden ‘send nudes’ stuurt dan krijg je zo veel nudes dat je telefoon het niet aan kan.

Als dat zo makkelijk gaat, waarom dan moeilijk doen als ze verder gestuurd worden?

Het gaat mis wanneer jullie de foto’s doorsturen naar je vriendjes om bij hun hoger in rang te komen.

Daar walg ik van.

• @dana je kunt er om walgen maar het neemt niet weg dat het geen reden is om issies van je slettengedrag op anderen af te schuiven.

Als je je niet gedraagd als een slet hoef je je ook geen zorgen te maken dat je informaite en foto’s het net over gaan.

Het is makkelijk om met je vingertje te wijzen als je tot status slet bent gedegradeerd. Dan had je beter moeten nadenken toen je je tieten van scherm naar scherm stuurde.

• @plat-nl zegt in KEENEDERDRAADJE:

@dana je kunt er om walgen maar het neemt niet weg dat het geen reden is om issies van je slettengedrag op anderen af te schuiven.

Als je je niet gedraagd als een slet hoef je je ook geen zorgen te maken dat je informaite en foto’s het net over gaan.

Het is makkelijk om met je vingertje te wijzen als je tot status slet bent gedegradeerd. Dan had je beter moeten nadenken toen je je tieten van scherm naar scherm stuurde.

Heb jij er ooit 1 seconde aan gedacht wat er gebeurd met een meisje als haar foto’s het net overgaan?

Iedereen maakt fouten, als een meisje jou een naaktselfie stuurt dan betekend het dat zij jou in vertrouwen neemt en dan gaat zij er vanuit dat je deze niet gebruikt om door te sturen naar vrienden en daar het heertje kan spelen.

Hoe zou het toch komen dat meisjes steeds minder vertrouwen hebben in jongens en dat jongens steeds meer moeite moeten doen om het vertrouwen te winnen van meisjes?

• @jenn zegt in KEENEDERDRAADJE:

@plat-nl zegt in KEENEDERDRAADJE:

@dana je kunt er om walgen maar het neemt niet weg dat het geen reden is om issies van je slettengedrag op anderen af te schuiven.

Heb jij er ooit 1 seconde aan gedacht wat er gebeurd met een meisje als haar foto’s het net overgaan?

Iedereen maakt fouten, als een meisje jou een naaktselfie stuurt dan betekend het dat zij jou in vertrouwen neemt en dan gaat zij er vanuit dat je deze niet gebruikt om door te sturen naar vrienden en daar het heertje kan spelen.

Hoe zou het toch komen dat meisjes steeds minder vertrouwen hebben in jongens en dat jongens steeds meer moeite moeten doen om het vertrouwen te winnen van meisjes?

Sorry, als een meisje foto’s stuurt in een whatsapp groep waar meer dna 100 man in zitten, dan gaat dat niet op basis van vertrouwen maar dan ben je gewoon een slet en wil je dat je foto’s gezien worden om later als je weer nuchter bent de klap op te vangen.

Daar kies je dan voor.

• This post is deleted!

• Dat komt omdat meisjes bewerkt worden naar hoe ze zich moeten gedragen. Vind je het gek dat ze niet meer weten wat ze moeten doen als ze van veel mannen te vragen krijgen of ze nudes willen sturen?

• @plat-nl ik denk dat die meisjes eerder psychische hulp nodig hebben

• @heey321 zegt in KEENEDERDRAADJE:

@plat-nl ik denk dat die meisjes eerder psychische hulp nodig hebben

Als ze dat vragen krijgen ze dat ook wel.

• Admin

Ik vind het appart om in het KEEN gedeelte serieus in te gaan op een onderwerp. Maar bij dezen mijn reactie.

Meisjes zijn zich er niet altijd bewust van wat de consequenties zijn van de (naakt)pics die ze maken en versturen.

Je kunt vaak zeggen dat er zo veel gebeurd van campagnes tot aan bushokjeposters die waarschuwen om geen naaktpics te maken/verzenden. Maar meisjes denken al heel snel dat hen niks kan gebeuren. Meisjes zijn vaak onzeker en als ze van iemand te horen krijgen dat ‘iedereen’ het doet willen deze meisjes zich niet onder laten sneeuwen en mee flowen met de stroming. Voordat het verstand helder kan denken is de pic al gemaakt en verzonden.

Jongens vinden het stoer om te pochen met de grote verzameling aan vlees op hun mobiel wat ze kunnen showen aan hun maten.

Voor jongens is het natuurlijk de nieuwe generatie zogenaamde ‘‘postzegelverzamelaars’’. '‘Heb je de foto’s van Fleur van kruidelaan 8 al?’’ '‘Weejoww pass mij die in ruil voor Nicky van onze school’’. Ik kan me indenken dat het ongeveer zo gaat bij de jongere generatie. Bij de wat oudere generatie zal drank waarschijnlijk een rol spelen. Net na het uitgaan zal een meisje anders reageren op de vraag of ze sexy pics wilt doorsturen. Spreek je in zo’n geval van misbruik van de situatie en kun je het meisje in kwestie daadwerkelijk een slet noemen? Of ben jij dan gewoon een vies mannetje wat misbruik maakt van de situatie?

De omgeving heeft ALTIJD een vooroordeel klaar liggen. In de ogen van de omgeving is het meisje vaak ‘de slet’ en bij personen die het meisje kennen is de jongen/verspreider ‘de klootzak’.

Hoe je het verhaal ook brengt. Mensen die de personen minder goed kennen zullen vaak makkelijk oordelen en vaak is het meisje dan fout. “Ja, ze had de foto’s nooit moeten maken.” Weet je, dat snapt elk weldenkend mens volkomen. Maar zou je dit ook zo zeggen als het over je eigen dochter gaat? Of schakel je dan terug naar een veilig basisantwoord als “Mijn kind doet dat niet.” Elke situatie is anders en dit soort jongens proberen van elke gelegenheid gebruik te maken om naaktpics te kunnen scoren.

Meisjes zijn makkelijk en vragen erom.

De reden dat meisjes ook erotisch, spannende of naaktfoto’s maken en sturen is omdat ze mooi gevonden willen worden. Jongens weten hier misbruik van te maken door meisjes te overspoelen met complimentjes. “Je hoeft je niet te schamen voor je lichaam, ik zie aan alles dat je mooi bent.” Vaak als dit soort dingen gezegd worden duurt het niet langer voordat het gesprek gaat naar “Je borsten zijn niet lelijk maar perfect. Zou ik ze eens mogen zien?” of ze proberen het zo te spelen dat je ‘uit jezelf’ deze foto’s maakt omdat het meisje veel vertrouwen in je heeft gekregen en ze haar lichaam wilt laten zien om de bevestiging te ontvangen dat ze een mooi lichaam heeft. Op dat moment kan de jongen zo ver gaan als hij wilt. Van enkele foto’s kan het zelfs tot (seks)afspraakjes lijden. Want ja… die meid heeft er alle vertrouwen in dat die jongen het echt meent.

Achteraf als dan blijkt dat die jongen het alleen maar deed voor haar lichaam en om zijn verzameling naaktpics aan te vullen is het meisje gebroken. Alsof dat nog niet genoeg is blijft de jongen doorgaan met zijn gedrag. Het meisje heeft een andere naam, maar het spelletje gaat gewoon door. Het meisje is makkelijk en vroeg erom en nu gaat ze het slachtoffer uithangen. WTF… aldus de jongen.

Tips voor meisjes

• Als je een jongen het echt meent, hoeft erotisch materiaal niet opgeslagen, gemaakt of verstuurd te worden.
    • Op het moment dat je erotisch materiaal van jezelf maakt en doorstuurt. Hou er dan rekening mee dat niet alleen de jongen naar wie je het stuurt te zien krijgt.
    • Vertrouw iemand niet te snel. Je kunt iemand niet na het eerste chatgesprek 100% vertrouwen.
    • Laat je niet bespelen, speel het spel niet mee. Het is geen Candy Crush waar je na een foute move een nieuwe kans krijgt.

Tips voor jongens

• Wees gewoon geen klootzak, je weet wel wat kan en wat niet kan.

• @keen mooi geschreven.

• Global Moderators

Weet je wat zo mooi is aan @KEEN .
    Over dit soort kwesties kan hij altijd goed nadenken en komt hij vervolgens met een volwassen weloverwogen reactie. Maar met de meeste simpele alledaagse dingen is het een ontzettende kluns xD

Maar ik hou wel van je hoor marcel

• 0_1505781734400_2bad62f8-81d3-4085-8da3-f048bf40c9b7-image.png

• 0_1505783509900_3395917e-29a8-45e8-b2fd-911817ffb1b5-image.png

• 0_1505783581600_cb17804c-670f-4f78-a42e-44149340af2b-image.png

Log in to reply