Waarom gaan meisjes voor verkeerde jonges

• ik ben een goeie jongen van 17 jaar en ik zie meisjes van mijn school van 14 15 jaar die met jonges gaan van 19 20 jaar die roken en drinke al en zijn foute jonges

waarom wil niemand mij kom het omdat ik te braaf ben of moet ik ook gaan roken en drinke om een meisje te krijgen

• Admin

Omdat ze eerst moeten leren dat foute jongens niet het beste voor je zijn.
    Bijna elk meisje heeft wel een badboy tijd, al is het maar om de ouders dwars te liggen :)

Gewoon je tijd afwachten

• @wicket Je was me precies 1 seconde voor :’)

• Admin

@king Great minds think alike ;)

• Admin

@wicket zegt in Waarom gaan meisjes voor verkeerde jonges:

Omdat ze eerst moeten leren dat foute jongens niet het beste voor je zijn.
    Bijna elk meisje heeft wel een badboy tijd, al is het maar om de ouders dwars te liggen :)
    Gewoon je tijd afwachten

dit is het.

meisjes van 15 jaar willen stoer gevonden worden. Omdat ze zelf te weinig swag hebben, moeten ze zich aansluiten bij de boys die in de swagzone zitten. Hier komen ze alleen in als ze met ongeveer met de helft van de groep jongens het bed delen. Want dan krijgen ze aandacht en komen ze op coole bangalijstjes te staan enzo en dan gaat de rest vanzelf. Sigaretje erbij om de stress te verlagen en flesjes bacardi breezer naar achter tikken om gedachtens als ‘‘wat ben ik een slet’’ weg te spoelen. En 's avonds als een non bij vader en moeder aan tafel zitten en je issues afschuiven op het feit dat het hoort bij de pubertijd. Daarna onder de douche als je gedachtes de vrije loop gaan huilen omdat je je minderwaardig voelt en om de pijn te onderdrukken toch nog even dat stuk metaal op zichtbare plaatsen in je huid drukken. Zodat ze altijd terug kunnen denken aan de tijd dat ze jong, lekker, rebels waren, maar later beseffen dat ze elk gat wat ze bezitten hebben verkocht voor tijdelijke status.

Maargoed, zo iemand moet jij niet willen.

Blijf gewoon jezelf kerel en wacht gewoon je tijd af. Ga niet iets worden wat je niet bent, maar kijk naar een meid die ziet hoe jij bent en dan komt het helemaal goed :)

• Vond dit wel een interessante video:

• @keen zegt in Waarom gaan meisjes voor verkeerde jonges:

meisjes van 15 jaar willen stoer gevonden worden. Omdat ze zelf te weinig swag hebben, moeten ze zich aansluiten bij de boys die in de swagzone zitten. Hier komen ze alleen in als ze met ongeveer met de helft van de groep jongens het bed delen. Want dan krijgen ze aandacht en komen ze op coole bangalijstjes te staan enzo en dan gaat de rest vanzelf. Sigaretje erbij om de stress te verlagen en flesjes bacardi breezer naar achter tikken om gedachtens als ‘‘wat ben ik een slet’’ weg te spoelen. En 's avonds als een non bij vader en moeder aan tafel zitten en je issues afschuiven op het feit dat het hoort bij de pubertijd. Daarna onder de douche als je gedachtes de vrije loop gaan huilen omdat je je minderwaardig voelt en om de pijn te onderdrukken toch nog even dat stuk metaal op zichtbare plaatsen in je huid drukken. Zodat ze altijd terug kunnen denken aan de tijd dat ze jong, lekker, rebels waren, maar later beseffen dat ze elk gat wat ze bezitten hebben verkocht voor tijdelijke status.

Perfecte omschrijving van de jeugd anno 2017

• @king zegt in Waarom gaan meisjes voor verkeerde jonges:

@keen zegt in Waarom gaan meisjes voor verkeerde jonges:

Perfecte omschrijving van de jeugd anno 2017

Dat is van alle tijden denk ik. Valt nu alleen meer op vanwege Social media :p

• thots gonna thot
    gewoon ander publiek zoeken mien jong

Aanmelden om te reageren