D'n Hollander spreekt

• Het is weer maandag en ik ben dan altijd benieuwd hoeveel mensen weer het slachtoffer zijn geworden van die hoogopgeleide cultuur verrijkende kanspareltjes. Hoeveel steekpartijen, overvallen en autobranden er zijn geweest. Dat waren er helaas weer genoeg… Met dank aan de politici in Den Haag die de grenzen openlaten en nog steeds doorgaan met het krankzinnige asielbeleid.

Doordat we nu veel mensen van een andere cultuur in ons land krijgen die andere normen en waarden hebben wordt er nu voorgesteld dat er op scholen burgerschapslessen gegeven zouden moeten worden. Om diegenen die thuis wordt geleerd dat iedereen die de islam niet aanhangt, de ongelovigen, dat die gedood mogen worden. Om diegenen die van jongs af aan wordt geleerd dat vrouwen minderwaardig zijn aan de man bij te brengen wat de Nederlandse normen en waarden en vrijheden zijn… Terwijl op de islamitische scholen in ons land die islamitische indoctrinatie gewoon doorgaat. Misschien een idee om al die islam scholen te sluiten? Die werken de integratie alleen maar tegen. Net zoals de Marokkaanse moskeeën die onder invloed staan van Saoedi-Arabië en de Turkse moskeeën die onder invloed staan van dictator Erdogan.

Beetje verbaasd was ik toch wel dat daders van plofkraken bijna nooit gepakt worden in ons land. En dat de laagletterigheid in ons land steeds erger wordt heeft vast niets te maken met het feit dat er heel veel mensen in ons land komen die een andere taal spreken en zich niet aan willen passen en de taal ook niet willen leren. We leven in bizarre tijden waar Antifa aanhangers in gebouwen mogen zitten die gesubsidieerd worden door de gemeente, aanranders taakstraffen krijgen en het slachtoffer levenslang en ondemocratische eurofiele politici gewoon doorgaan met het omvolkingsplan. Een tijd waarin wordt geprobeerd om ons de islam als iets positiefs door de strot te drukken, en dat overal gepromoot wordt door gemeenschapsgeld.

• Admin

Politici in den haag hebben het op het moment te druk met andere dingen om naar het volk te luisteren.

Iets met een begroting die al meerdere malen voor een kabinetscrisis heeft gezorgd.

Oh ja, en dan hebben we ook nog de formatie, die als het nog ff doorgaat de boeken in knalt als de langst durende formatie ooit.

• @wicket Houd er ook rekening mee dat er een formatie gevormd moet worden met 4 partijen, iets wat al heel lang niet meer is voorgekomen. Dit komt door de weigering van de vvd om met de pvv samen te werken

• Admin

@heey321 eerlijk gezegd interesseert me dat niet. Word verdomme tijd dat ze die shit eens regelen, al moeten ze met de PVV samenwerken.

Het duurt gewoon allemaal erg lang, waardoor andere “minder belangrijke” punten geen of minder aandacht krijgen.

Dat ze maar eens knopen doorhakken. En als ze er niet uit kunnen komen ook prima, nieuwe verkiezingen please.

• @wicket Ik ben all for een nieuwe verkiezing :P De partij waar ik op had gestemd is met 3 zetels omhoog gegaan in de peilingen haha. Ben alleen bang dat er weinig veranderd, ookal kiezen we opnieuw.

• Admin

@heey321 echt veranderen geef ik het weinig kans op, maar zoals het nu gaat gebeurd er ook niks. Tijd om een nieuwe weg te kiezen, een nieuw plan te trekken. :)

• Hoeveel onzin kun je in 1 stukje proppen zeg.

• @bloemie is het dan niet waar wat OP schrijft?

• @king zegt in D'n Hollander spreekt:

@bloemie is het dan niet waar wat OP schrijft?

Ik ontken niks maar vind het weer bizar hoe alles weer wordt afgeschoven op de allochtoon en de vluchteling.

• Admin

@bloemie zegt in D'n Hollander spreekt:

@king zegt in D'n Hollander spreekt:

Ik ontken niks maar vind het weer bizar hoe alles weer wordt afgeschoven op de allochtoon en de vluchteling.

Je hebt gelijk. Laten we niet vergeten dat 1 op de 10 criminele activiteiten worden gepleegd door mensen die Henk of Willem heten.

• @keen zegt in D'n Hollander spreekt:

@bloemie zegt in D'n Hollander spreekt:

@king zegt in D'n Hollander spreekt:

Je hebt gelijk. Laten we niet vergeten dat 1 op de 10 criminele activiteiten worden gepleegd door mensen die Henk of Willem heten.

Maar: Hoeveel criminelen zijn er in Nederland? Hoeveel daarvan zijn daar vluchteling, allochtoon en van welke afkomst zijn die?

Heb ff snel gegoogled en in 2012 waren 572 op de 10000 mocro’s verdacht van een misdrijf.

Ja, dat is veel, het is 5 keer zoveel als de autochtone bevolking, maar daar gaat het me niet om. Waarom krijgen de andere Marokkanen, die niks hebben gedaan, nooit in aanraking zijn gekomen met de polizei, hier dan de schuld van?

**
    Het is weer maandag en ik ben dan altijd benieuwd hoeveel mensen weer het slachtoffer zijn geworden van die hoogopgeleide cultuur verrijkende kanspareltjes. Hoeveel steekpartijen, overvallen en autobranden er zijn geweest. Dat waren er helaas weer genoeg… Met dank aan de politici in Den Haag die de grenzen openlaten en nog steeds doorgaan met het krankzinnige asielbeleid.

Doordat we nu veel mensen van een andere cultuur in ons land krijgen die andere normen en waarden hebben wordt er nu voorgesteld dat er op scholen burgerschapslessen gegeven zouden moeten worden. Om diegenen die thuis wordt geleerd dat iedereen die de islam niet aanhangt, de ongelovigen, dat die gedood mogen worden. Om diegenen die van jongs af aan wordt geleerd dat vrouwen minderwaardig zijn aan de man bij te brengen wat de Nederlandse normen en waarden en vrijheden zijn**

Snap je. Dit klinkt behoorlijk generaliserend.

Kijk in mijn voorbeeld gaat het specifiek over Marokkanen, maar dit kun je ook doortrekken naar het bredere geheel.

• @bloemie het feit blijft dat er meer allochtonen misdrijven begaan dan autochtonen. Het maakt niet uit welke woordkeuze je gebruikt of wat je er tegenover zet. Feiten blijven feiten en ik vind het verschrikkelijk en van de zotte dat wij het blijven accepteren dat de onschuldige autochtonen daar slachtoffer van moeten worden en dat we wegkijken als we feiten onder onze neus geschoven krijgen.

• @just zegt in D'n Hollander spreekt:

@bloemie het feit blijft dat er meer allochtonen misdrijven begaan dan autochtonen. Het maakt niet uit welke woordkeuze je gebruikt of wat je er tegenover zet. Feiten blijven feiten en ik vind het verschrikkelijk en van de zotte dat wij het blijven accepteren dat de onschuldige autochtonen daar slachtoffer van moeten worden en dat we wegkijken als we feiten onder onze neus geschoven krijgen.

Moeten we dan maar een hele bevolkingsgroep veroordelen? Trouwens, niet alleen de autochtonen worden daar de dupe van, maar ook de goede, eerlijke hardwerkende allochtonen. En dat is waar ik niet tegen kan.

Mede door racisme en het hokjesdenken in allochtoon/autochtoon (voor zover die crimineeltjes nog allochtoon te noemen zijn… ) is dit percentage zo hoog. En dáár moet iets aan gedaan worden.

En ja, ik kan hier behoorlijk pissig om worden.

• Not sure if Keen forum of Stormfront… Ik vind het niet zo gek dat het percentage misdrijven dat gepleegd wordt door allochtonen zo hoog is. Immers, door figuren zoals ‘Hollander’ die anoniem de boel lopen op te hitsen worden bepaalde afkomsten nou eenmaal moeilijk geaccepteerd in Nederland. Wat zou jij doen als je niet geaccepteerd werd in je eigen omgeving? En niet om hoe je als persoon bent, maar nee, omdat je toevallig een andere huiskleur of achternaam hebt. Als jij keer op keer solliciteert en geweigerd wordt om je achternaam, blijf je dan nog dertig formulieren invullen of probeer je op een andere manier aan geld te komen? Immers, wat zou het boeien als je iets pakt van de blanke autochtoon die jou toch haat? Debiele denkwijze toch? Hoe debiel is het als jij dan precies hetzelfde doet maar dan omgekeerd? Denk daar maar eens over na.

Een manier om bepaalde bevolkingsgroepen uit de misdaadcharts te krijgen is om niet iedereen om een kleurtje, geloof of achternaam te veroordelen. Over en weer verwijten maken gaat niet helpen. Probeer eens met iemand het gesprek aan te gaan, dan kom je d’r vanzelf achter dat niet iedereen hetzelfde is. Mensen uit Amsterdam of uit Maastricht zijn ook niet hetzelfde, maar omdat je een rottige ervaring gehad hebt met iemand die eens een dagje is wezen shoppen in de hoofdstad betekend niet dat alle Amsterdammers gelijk zo zijn. Zo moeilijk is het niet, als je dit niet snapt hoef je ook echt een ander niet te veroordelen over zijn of haar opleiding.

Wat ik trouwens wel grappig vind, Hollander, is dat je de balans op een maandag wil opmaken, het lijkt er haast op dat je zelf ook geloofd dat de door jou gehate kansenparels doordeweeks een baan hebben of naar school gaan. En dan zelf als hardwerkende Hollander wel de tijd hebben om op een werkdag de balans op te maken op een forum. Waar kan ik de balans vinden overigens? En zitten daar ook de wekelijkse misdrijven met dronken Hollanders tussen?