Puppy gebruikt haar laatste kracht om te kwispelen met haar staart

• Deze hond lag in een straat in India, ze stond op het punt om haar ogen te sluiten en haar laatste adem uit te blazen.

COh00lO.jpg

wvL8wTx.jpg

Ze bleef met haar staart kwispelen in de hoop dat iemand haar hielp.

o8Ej6vd.gif

Ook al is ze een slachtoffer van mensenhandel en verwaarlozing, ze gebruikt haar laatste kleine beetje energie om een naderende man met een camera haar te verwelkomen. Ze was heel zwak en kon elk moment sterven.

lTsyxQc.png

De man met de camera was een onderdeel van het ‘Animal Aid Unlimited’.

Lg1oGsG.jpg

Ze zorgde goed voor haar, en ze brachten haar weer op de been.

3yToMd7.jpg

2 weken later was ze weer in staat om te lopen, en was ze gelukkiger dan ooit!

4uExj6K.jpg

bron http://imgur.com/gallery/5UnFH

• Ik heb echt een hekel aan dit soort media, ondanks dat het met dit hondje goed kwam heb ik er geen goed gevoel bij, het herinnert me telkens aan de situaties dat het niet goed komt…en dat ‘but wait’, veel te hoog clickbait gehalte dat ze uiteraard ook tonen op FB etc.

• @Buffela zegt in Puppy gebruikt haar laatste kracht om te kwispelen met haar staart:

Ik heb echt een hekel aan dit soort media, ondanks dat het met dit hondje goed kwam heb ik er geen goed gevoel bij, het herinnert me telkens aan de situaties dat het niet goed komt…en dat ‘but wait’, veel te hoog clickbait gehalte dat ze uiteraard ook tonen op FB etc.

• @Vink zegt in Puppy gebruikt haar laatste kracht om te kwispelen met haar staart:

@Buffela zegt in Puppy gebruikt haar laatste kracht om te kwispelen met haar staart:

Ik heb echt een hekel aan dit soort media, ondanks dat het met dit hondje goed kwam heb ik er geen goed gevoel bij, het herinnert me telkens aan de situaties dat het niet goed komt…en dat ‘but wait’, veel te hoog clickbait gehalte dat ze uiteraard ook tonen op FB etc.

Mja?

Log in to reply