Wat is het ergste wat je ooit bent tegen gekomen op het internet?

• Ik denk dat iedereen wel nieuwsgierig is en dat iedereen de zoektocht start naar gore en snuff filmpjes om te kijken of het echt bestaat of omdat het een deel is van je fantasie is. Op het internet en darkweb zijn tientallen sites waar je extreme beelden kunt bekijken. Geweld naar mens en dier, moorden, hurtcore alles is te vinden als je goed zoekt.

Wat is het ergste wat jij hebt gezien op het internet/darkweb?

⚠️ Geen plaatjes of links posten. Die mogen in Rauwe Kost

• Ik vind filmpjes die over verkrachtingen gaan (echt of fake) al veel te ver gaan. Alles wat daar boven komt daar wil ik niks van weten.

• Toen ik op school zat gingen er filmpjes rond van Iraakse soldaten die martelpraktijken toepaste op gevangen. Ze deden handoeken om het hoofd van een gevange en gooide er water over zodat de gevange het gevoel kreeg dat die verdronk.

Ik heb er nachtmerries van gehad en kon niet begrijpen dat mensen zulke dingen konden doen bij elkaar.
    Helaas is het internet daarna alleen maar verder kapot gegaan en zijn er sites opgericht met het verspreiden van dit soort beelden.

Bedankt internet :’)

• Vrouw die zichzelf in brand stook uit protest. Brr

• @heey321 zegt in Wat is het ergste wat je ooit bent tegen gekomen op het internet?:

Vrouw die zichzelf in brand stook uit protest. Brr

Weet je het verhaal ervan?

• @J Geen idee. Was al lang geleden. Wel een islamitische vrouw

• Op Dumpert stond een filmpje waarin een man een fles bier opende en deze leeg gooide in de gootsteen.

Log in to reply