Laatste bus gemist


  • Blogger

    God wat krijg ik hier het schijtlazarus van. Ik ben netjes op tijd bij de bushalte aangekomen (00:30) om de bus van 00:34 te halen. Ik heb tot 00:40 gestaan, niks. Loop ik terug, komt de bus eraan.

    Nou, ik sta voor de deur, de buschauffeur geeft me een boze blik, doet de lichten uit en rijdt weg. Daar ging mijn bus.

    Daarna heb ik geen bus meer gezien. Ik heb gelijk een klacht ingediend, hoe de fak kun je rond dit tijdstip een bus laten verdwijnen?

    Klacht: Kut RET
    Klacht: laatste bus gemist
    Klacht: in Maassluis moeten slapen en daardoor eerder op moeten



  • Ahh, nachtbus? :(


  • Blogger

    @heey321 zegt in Laatste bus gemist:

    Ahh, nachtbus? :(

    Nee die rijdt hier niet :’) doordeweeks



  • Heb je buiten moeten slapen?


  • Blogger

    @Vink zegt in Laatste bus gemist:

    Heb je buiten moeten slapen?

    Nee, dan was ik gewoon naar huis gelopen/had ik iemand gebeld. Ben gewoon weer terug naar het huis van m’n ouders gegaan.


  • Blogger

    ja eh jezus.
    Krijg je terug: ja we doen ons best om alles goed te doen, maar toch bedankt voor je klacht (ff samengevat)
    IK HEB GVD DE LAATSTE BUS GEMIST


  • Admin

    @bloemie zegt in Laatste bus gemist:

    ja eh jezus.
    Krijg je terug: ja we doen ons best om alles goed te doen, maar toch bedankt voor je klacht (ff samengevat)
    IK HEB GVD DE LAATSTE BUS GEMIST

    Das wel erg sneu. Kun je geen geld of iets terugkrijgen.

    Ik was gewoon in een dik hotel gaan pitten op kosten van de busmaatschappij. Doe maar betalen, door jullie kwam ik niet meer thuis.


  • Blogger

    @KEEN zegt in Laatste bus gemist:

    @bloemie zegt in Laatste bus gemist:

    ja eh jezus.
    Krijg je terug: ja we doen ons best om alles goed te doen, maar toch bedankt voor je klacht (ff samengevat)
    IK HEB GVD DE LAATSTE BUS GEMIST

    Das wel erg sneu. Kun je geen geld of iets terugkrijgen.

    Ik was gewoon in een dik hotel gaan pitten op kosten van de busmaatschappij. Doe maar betalen, door jullie kwam ik niet meer thuis.

    nou volgens hun zou ik geld terugkrijgen maar daar is niks terug van te zien

    ff afwachten, misschien komen ze nog terug met wat meer info. ze zeiden iig wel dat ze naar degene zou gaan die de controle heeft over de bussen



  • @bloemie Zou nog eff mailtje sturen met de herinnering dat je wacht


  • Blogger

    @heey321 zegt in Laatste bus gemist:

    @bloemie Zou nog eff mailtje sturen met de herinnering dat je wacht

    goeie (y)


  • Blogger

    @heey321 zegt in Laatste bus gemist:

    @bloemie Zou nog eff mailtje sturen met de herinnering dat je wacht

    nou gedaan en daarnet kreeg ik een bericht terug

    dat ze dat dus niet doen

    zucht

    kut ret



  • @bloemie Matige shit. Eff naar kassa haha


  • Blogger

    @heey321 zegt in Laatste bus gemist:

    @bloemie Matige shit. Eff naar kassa haha

    Haha koude douche, ditdat.



  • Rijbewijs halen


  • Global Moderators

    Toen ik de titel van het topic zag dacht ik dat het dit filmpje zou zijn:

    Doorgesnoven gekkie uit Schijndel
    1 mei 2017 12:05

    Heeft de bus gemist


  • Blogger

    @Just zegt in Laatste bus gemist:

    Rijbewijs halen

    mij achter het stuur zetten is niet verstandig…


  • Blogger

    Nou. Ik heb het verhaal dus voorgelegd bij m’n broer en hij zei dat het een bekend probleem is dat de RET zo omgaat met hun klachten. Het bleek dus ook dat de bus die voor kwam rijden de laatste bus was. Extra leuk dus dat ik werd genegeerd.

    Er is ook een overkoepelend orgaan waar je klachten kwijt kunt over vervoersmaatschappijen in onze regio. De vervoersmaatschappij kan dan een boete van 30.000 (als ik het goed heb dan) euro krijgen als mijn klacht terecht is bevonden. Of dit nu waar is of niet, ik laat het er niet bij zitten nu ik deze info heb.



  • @bloemie 30.000 is dan ook wel weer heftig, maar laat ze maar eff schikken. Blij dat er zoiets is



  • @bloemie zegt in Laatste bus gemist:

    Nou. Ik heb het verhaal dus voorgelegd bij m’n broer en hij zei dat het een bekend probleem is dat de RET zo omgaat met hun klachten. Het bleek dus ook dat de bus die voor kwam rijden de laatste bus was. Extra leuk dus dat ik werd genegeerd.

    Er is ook een overkoepelend orgaan waar je klachten kwijt kunt over vervoersmaatschappijen in onze regio. De vervoersmaatschappij kan dan een boete van 30.000 (als ik het goed heb dan) euro krijgen als mijn klacht terecht is bevonden. Of dit nu waar is of niet, ik laat het er niet bij zitten nu ik deze info heb.

    Verspil je tijd en moeite hier niet aan. In Amerika zou het anders zijn maar hier in Nederland zijn er regels op de regels op de regels en voor elke situatie kan een busmaatschappij zich indekken. Ook bij het niet correct afhandelen van een klacht zijn er procedures die ingezet worden zodat een busmaatschappij zijn gang kan gaan.

    Het symbolische bedrag van 30.000 euro is er alleen maar om gedupeerde gerust te stellen dat er nog iets gedaan kan worden. Echter merk jij hier niks van, de busmaatschappij ook niet en uiteindelijk blijkt het verspilde tijd en moeite te zijn en kost het jou geld.


  • Blogger

    @Boca-Grande zegt in Laatste bus gemist:

    @bloemie zegt in Laatste bus gemist:

    Nou. Ik heb het verhaal dus voorgelegd bij m’n broer en hij zei dat het een bekend probleem is dat de RET zo omgaat met hun klachten. Het bleek dus ook dat de bus die voor kwam rijden de laatste bus was. Extra leuk dus dat ik werd genegeerd.

    Er is ook een overkoepelend orgaan waar je klachten kwijt kunt over vervoersmaatschappijen in onze regio. De vervoersmaatschappij kan dan een boete van 30.000 (als ik het goed heb dan) euro krijgen als mijn klacht terecht is bevonden. Of dit nu waar is of niet, ik laat het er niet bij zitten nu ik deze info heb.

    Verspil je tijd en moeite hier niet aan. In Amerika zou het anders zijn maar hier in Nederland zijn er regels op de regels op de regels en voor elke situatie kan een busmaatschappij zich indekken. Ook bij het niet correct afhandelen van een klacht zijn er procedures die ingezet worden zodat een busmaatschappij zijn gang kan gaan.

    Het symbolische bedrag van 30.000 euro is er alleen maar om gedupeerde gerust te stellen dat er nog iets gedaan kan worden. Echter merk jij hier niks van, de busmaatschappij ook niet en uiteindelijk blijkt het verspilde tijd en moeite te zijn en kost het jou geld.

    Het kost mij geen geld om een mailtje te sturen hoor. Wie niet waagt wie niet wint, ik hoop er op zn minst nog een buskaartje voor terug te krijgen. Want stel dat ik niet terug kon naar mn ouders had ik de hele nacht op het station moeten blijven staan omdat die oetlul mij zo nodig moest negeren.