Doe een wens!

• Admin

In dit spel mag je elke post een wens doen!
    Maar let op, de volgende persoon die post gaat je wens op de meest onwenselijke manier laten uitkomen.

Het is dus de bedoeling dat je eerst de wens van de vorige persoon laat uitkomen, maar probeer dit op een manier te doen dat de keener boven je er niet gelukkiger van word.

Bijvoorbeeld:
    @bloemie wenst dat ze rijk is.

Mijn reactie daarop zou kunnen zijn:
    Prima, je overvalt een bank, hebt de dag van je leven met al het geld dat je hebt meegenomen. Voor de dag om is heeft de politie je gevonden en word je in de gevangenis gezet. Weg geld, weg vrijheid.

En dan post de keener die de wens kapot heeft gemaakt ook meteen een nieuwe wens voor de volgende persoon!

Regeltjes

• Niet dubbelposten (niet reageren op je eigen wens)
    • Maak je wens niet onmogelijk om kapot te maken, hou het leuk voor iedereen
    • Reageer alleen zoals hierboven uitgelegd, andere berichten worden mogelijk verwijderd
    • Als je ziet dat er iets fout gaat kun je de hulp van een moderator inroepen

De eerste wens:

Ik wens dat het de rest van de week beter weer word.

• Voor de rest van de week heb je beter weer, sterker nog, het lekkerste weer dat je je kunt wensen, maar daarna heb je de hele maand sneeuw, tot je ingesneeuwd bent.

Ik wens dat ik een knappe kerel als vriend heb.

• Knappe vriend zal je krijgen, maar het is een ongelooflijke oetlul.

Ik wens dat ik super rijk ben

• Admin

Je krijgt een bankrekening met a73hi4p.png euro. Maar te horen van de dokter dat je nog maar enkele weken te leven hebt.

Ik wens dat ik ongelukkig ben :p

• Je bent heel erg ongelukkig. Weet niet of je daar blij mee moet zijn, maar je leven is al verpest, hoef ik weinig aan te doen haha.

Ik wens dat er geen honger meer op de wereld is

• Admin

Alle honger is verdwenen op de wereld. Jij daarentegen hebt altijd het gevoel dat je honger hebt en hoeveel je ook eet. Het hongergevoel gaat niet weg.

Ik wens dat ik beschik over superkrachten.

• Je krijgt superkrachten. Maar iedereen krijgt net iets meer superkrachten dan jij dus ben je de zwakste van de wereldbevolking.

Ik wens dat ik alle kroontjes vind op KEEN 😂

• Je vind ze allemaal! Volgende dag gaat de website permanent offline.

Ik wens dat de beste gamer van de wereld ben

• Je bent de beste gamer, maar niemand erkend dit of geeft je aandacht daarvoor.

Ik wens dat ik niet zo dik was.

• Je hebt nu anorexia.

Ik wens dat mijn schoenen niet zo kut zitten

• Admin

Je schoenen zitten hartstikke lekker. Alleen ga je nu door het leven zonder kut.

Ik wens dat ik een IQ heb van 175

• Je hebt een IQ van 175 maar kan niet communiceren met mensen omdat je IQ te hoog is.

Ik wens dat ik altijd bier in mijn koelkast heb

• Je hebt nu altijd lauw beer in je koelkast liggen.

Ik wens dat ik de loterij win.

• Admin

Je wint de loterij, gefeliciteerd met je euro!

Ik wens dat ik meer wensen had!

• Admin

This post is deleted!

• Je hebt meer wensen. Maar ze zullen altijd in je nadeel werken.

Ik wens dat ik vanavond een lekker wijf aan de haak sla.

• Je slaat vanavond een lekker wijf kei hard met een haak.

Ik wens dat ik altijd eten kan.

• Jij kunt altijd eten. Maar je familie moet zal de helft van hun eten voor altijd in moeten leveren.

Ik wens dat ik een pretpark heb.

• Kutste park van de wereld krijg je. Sterkte met je leven.

Ik wens dat ik nooit meer honger had

• Je hebt nooit meer honger maar ervaart wel de nadelen hiervan. Je zult moeten eten om te blijven leven maar je moet leren eten zonder hongergevoel.

Ik wens dat het KEENovember is.

Log in to reply