Liveverslag Ethylfenidaat

• Blogger

In dit topic zal ik mijn bevindingen over de drug ethylfenidaat delen. Het is een soort Ritalin, maar het zou net iets euforische en socialer zijn. Toen ik Ritalin probeerde (ik had een pilletje gevonden op straat) vond ik het heerlijk spul, maar ik werd er een beetje autistisch van. Voor de rest was het heerlijk voor zo’n warhoofd als ik.

Na mijn bevindingen ga ik een samenvatting schrijven, dus dan hoef je het topic niet door te lezen.

0_1491593958599_14915939379001985591141.jpg

21:30 - De verpakking ligt voor me. Ik begin te verdelen. De gemiddelde dosis is 30mg, dus voor de zekerheid begin ik met 15mg. Uiteindelijk ben ik de tel kwijt, ik heb iets van tussen de 7,5 en 15mg neergelegd.

21:33 - Snuif. Dat kleine hoopje van een paar mm groot, moet ik in meerdere keren opsnuiven, want het is heel corrosief. Het bijt letterlijk door je weefsel heen, ik heb een verslag gelezen van iemand die er verslaafd aan was, en dat hij na een paar maanden een gat in zijn neus had. De pijn voelt ook anders dan andere drugs.

21:37 - Ik ben klaar met snuiven en besluit om een topic aan te maken op Keen.

21:38 - Ff uitkleden en in bed liggen.

21:40 - Ik voel iets. Ik voel me wat soepeler worden. En lichter in mijn hoofd. Ben aan het schrijven in dit topic en ik voel een schrijfkick aankomen.**

21:45 - Ik ben nog steeds aan het schrijven. Voel mijn hartslag omhoog gaan, de zenuwen beginnen nu wel een beetje door mijn lijf te gaan.

21:48 - Het effect is nog sterker geworden. Ik voel mijn spieren een beetje spannen en heb het gevoel dat ik net niet genoeg genomen heb. Voel me een beetje oncomfortabel.

Vanaf hier zal ik het per post updaten. Ik ga nu even liggen, kijken wat het doet.

Voor nu staat dit topic in KEEN, even kijken wat het doet. Zal dit topic ook naar de nodige mensen doorsturen, dan kunnen zij ook meelezen. Hierna verplaats ik hem naar 18+.

Tot gauw!

• Blogger

21:53 - ff suiker genomen, ivm suikerspiegel.

• Blogger

21:59 - het effect is geminderd, maar heb wel last van spiertrillingen. Ff afwachten wat het gaat doen

• Blogger

22:05 - Rest van het hoopje genomen. Spiertrillingen zijn na een minuut weer weg. Ik ben erg zenuwachtig nu.

• Blogger

22:09 - lichte Buzz gaat door mijn lichaam, ben nog steeds een beetje aan het zenuwen maar… terwijl ik aan het schrijven ben gaan de zenuwen weg. Ik heb een loopneus nu.

• Blogger

22:13 - Je gaat INTENS ruften yo. En je krijgt een soort van pepschijt, maar niet zo’n aandrang als met pep.

• Blogger

22:17 - Pepverschijnselen, als het minder wordt zegmaar. Dan krijg ik altijd last van tintelende vingers, trillend voorhoofd​ en lichte paniekverschijnselen. De paniekverschijnselen zijn as we speak weer een beetje verdwenen.

• Blogger

22:22 - Ik weet al waarom ik die verschijnselen​ heb. Hyperventilatie. Dus ga mezelf ff tot bedaren brengen

• Blogger

22:28 - Trillingen zijn weer terug. Weer te weinig genomen. Gvd. Twijfel of ik nog een beetje zal nemen.

• @bloemie Zou niet nog meer nemen en misschien bewaren voor een andere keer

• Blogger

@heey321 zegt in Liveverslag Ethylfenidaat:

@bloemie Zou niet nog meer nemen en misschien bewaren voor een andere keer

Ik wacht het nog even af idd. Merk overduidelijk dat de trillingen en paniekaanvallen bij de coming down hoort. En ik heb nu… Toen raakte ik afgeleid en wist ik niet meer wat ik wilde zeggen.

Iig, ben weer even warrig als voorheen en ben nu met mensen aan het chatten.

• Blogger

23:23 - Nog steeds dezelfde situatie: trillen, ook van de kou.

In de tussentijd ben ik erg labiel, paniekaanval aan, paniekaanval uit. last van zelfmedelijden, moet om de haverklap janken. En dan weer manisch. Heel druk in mijn hoofd. Heb besloten op m’n deze sessie af te kappen en het een andere keer voort te zetten met iemand anders erbij en met een hogere dosis. Want dit werkt niet

• Blogger

23:50 nog steeds last van afkickverschijnselen. Denk niet dat dit de moeite waard is.

• @bloemie Lijkt me niet echt iets om nog een keer te willen proberen, wel tof dat je het zo bijhoudt

• Blogger

@heey321 zegt in Liveverslag Ethylfenidaat:

@bloemie Lijkt me niet echt iets om nog een keer te willen proberen, wel tof dat je het zo bijhoudt

Ik twijfel nog. Deze afkickverschijnselen zijn alleen de moeite waard als je een behoorlijke hoeveelheid hebt genomen 😂 nu nog steeds bezig

• Blogger

Ff wat eten

• Mooi live verslag. Welk resultaat had je verwacht en is dit de eerste keer dat je dit gebruikt?

• Blogger

@Superman zegt in Liveverslag Ethylfenidaat:

Mooi live verslag. Welk resultaat had je verwacht en is dit de eerste keer dat je dit gebruikt?

Ik had rust in mijn hoofd verwacht maar dit kwam er totaal niet van. Mijn hoofd gaat nu nog steeds van hot naar her.

Dit is de eerste keer.

• Blogger

Het is, op kleine spanning na, uitgewerkt. Nu nog slapen.

• Blogger

03:30 raakte ik in een slaperige trance, waar ik dus wel rustte, maar niet echt, of heel licht sliep. Om 04:50 werd ik weer ‘wakker’. Daarna tot ongeveer 10:30 geslapen en ik heb geen merkbare kater. Wel zat m’n neus vol met zooi.

Zou ik dit nog een keer doen? Ik heb werkelijk waar geen idee. Aan de ene kant niet, want de coming down is echt verschrikkelijk, aan de andere kant wel, want ik ben er vrij zeker van dat ik te weinig genomen heb.