Aanbevolen films topic

• Heb jij nog films (NEE NIET SERIES, GA WEG MET JE BREAKING BAD) die je heel graag wilt delen met anderen omdat ze zo super vet waren?! Nou, daar is dit de juiste aangewezen plek voor!

Geeft de titel, korte samenvatting, misschien ook een plaatje ofzo, en waarom je hem zo vet vond en wij hem nou echt moeten kijken!

Hou het spoiler vrij als het even kan!

• TS begint: (tenzij Vink weer super snel is)

Suicide Squa-- haha geintje, 1 april.

Welke film ik heel erg vet vond was Iron Man 1. Ja ik weet, iedereen zal hem al gezien hebben, maar het was een hele verfrissing voor mij en kwam op de juiste tijd. Ik heb alle Marvel films zo’n beetje gezien nu, vond ze super vet. (Avengers!) maar geen enkele pakte mij gelijk zo als deze film.

iron-man-1-robert-downey-jr.jpg

Gaat eigenlijk over deze kerel^ rijke swagger, verslaafd aan alcohol, playboy etc, word je niet heel blij van, maarja. Dan word hij gepakt door een terroristische groep en geforceerd om te overleven. Super cool enzo.

• War dogs
    Een echte aanrader als je humor, actie, drama, spanning, en wat romantiek in 1 film kan waarderen :’)

Twee twintigers die in Miami wonen ten tijde van de Irak-oorlog buiten een kleinschalig overheidsinitiatief uit dat kleine bedrijven toelaat om een gooi te doen naar aanbestedingen van het Amerikaanse leger. Ze beginnen klein maar al snel stroomt het geld binnen. Maar het duo komt in de problemen wanneer ze een deal van 300 miljoen dollar binnenhalen om het Afghaanse leger te bewapenen - een deal die hen in contact brengt met twijfelachtige figuren, niet in het minst hun eigen regering.

-edit- titel erbij gezet -heey321

• La La Land!

Yaaas, wat was dat een leuke film! Heb nog de hele tijd de muziek in mijn hoofd. :) Let wel op dat er in gezongen word enzo, niet iedereen houdt daarvan, maar gvd wat een leuke film :)

Trailertje:

Het gaat over twee mensen die uh, ja, dromen over wat ze allemaal kunnen doen in LA. De een wilt een Jazz bar openen en de andere wilt actrice worden. Nouja, dat word erg cliché zou je denken, maar ze hebben niet voor niets een aantal Oscars gewonnen.

Ga kijken enzo! (Tis niet een romcom als je dat verwacht btw!)

• 3 idiots. Bollywood film, ik weet het, maar staat niet voor niks in de top 100 beste films allertijden op IMDB. Het is een comedy film die ook gelijk serieuze issues aankaart, op de juiste manier. Duurt wel bijna 3 uur.

3-idiots-sequel-1.jpg

8.4
    http://www.imdb.com/title/tt1187043/

• What We Do In The Shadows

movieposter.jpg

Deze film is een komisch hoogtepunt. Wat een stukje goud. Met een 7,6 op IMDB (http://www.imdb.com/title/tt3416742/) vind ik deze comedy horror film te laag scoren. Het is opgenomen in de stijl van een documentaire, en volgt het leven van een groepje vampieren. Maar die nemen zichzelf gelukkig niet zo serieus, en dat doet de film ook niet. Het kijken waard als je het mij vraagt :)

• Moderator

Hacksaw Ridge
    0_1515705126304_b5f25d4d-9602-4334-8f84-d516ac58aed0-afbeelding.png

‘Hacksaw Ridge’ vertelt het waargebeurde verhaal over Desmond T. Doss. Desmond was een Amerikaanse legerdokter die zich op het slagveld van 1942 bevond, maar weigerde om te moorden en wapens te dragen. Tijdens de slag om Okinawa wist hij 75 mannen te redden, gewonden te evacueren en werd hij een oorlogsheld die risico’s nam om de levens van zijn kameraden te redden.

• Moderator

Wanted (2008)
    0_1515745350170_dc9a26ae-276e-499e-91fe-48817ea5f2ac-afbeelding.png

Wanneer de baas van een bende huurmoordenaars contact legt met Wesley Allan Gibson (McAvoy), een depressieve kantoorbediende, en hem vertelt dat zijn vader een huurmoordenaar was die onlangs vermoord werd, besluit Wesley zijn leven in eigen handen te nemen en ook een professionele moordenaar te worden. Al snel blijkt dat hij een waar talent is en hij wordt toegelaten tot het geheime gezelschap, waar hij besluit wraak te nemen om zijn vaders dood. Wesley raakt binnen de kortste keren helemaal in de macht van de clan en van Sloan, de baas (Freeman). Samen met zijn ‘collega’ Fox (Jolie) gaat hij op zoek naar de moordenaar van zijn vader.