Mijn woord

• Admin

Dit spelletje is heel makkelijk, en je kunt zo creatief worden als je wilt!

Het idee is het volgende, ik geef aan het einde van dit bericht een woord. De volgende persoon die in dit topic post, maakt een zin met dat woord. En laat vervolgens weer een nieuw woord voor de volgende poster achter. Die maakt daar weer een zin mee, laat een woord achter, enzovoorts!

Je kunt zo creatief worden als je wilt. Hou het leuk en gezellig voor iedereen, probeer niet het lastigste maar het grappigste te zijn!

Regeltjes

• Geen dubbel posts (2x achter elkaar posten)
    • Berichten die meer dan de gevraagde tekst bevatten kunnen verwijderd worden
    • Bij foutjes kun je de hulp in roepen van een moderator

Als je nog vragen hebt kun je me altijd aanspreken in een chat, of me eventjes taggen in de slowchat.

Het eerste woord:

Speeltuin

• We gingen altijd met zijn drieën naar de speeltuin naast het kerkhof, doen alsof we dood waren, maar nadat jij van het klimrek was gevallen is het niet meer doen alsof.

Wetenschap

• Admin

Wetenschap is zowel systematisch verkregen en geordende objectieve menselijke kennis, als het proces van kennisverwerving en de gemeenschap waarin deze kennis wordt vergaard.

Fiets

• Spring maar achterop bij mij, achterop me fiets en ik weet nog niet waar we naartoe gaan samen maar dat boeit me ook helemaal niets.

Amsterdam

• Global Moderators

Want Amsterdam, is poep op de stoep,
    en haat in de straat, je bent op je hoede,
    vooral 's avonds laat,
    en Dansen bij Jansen,
    kapsones in zuid,
    een steen door de ruit!

Koffie

• Admin

Koffie, koffie, lekker bakkie koffie
    Jongens wie lust er een kop
    Wat knapt de mens daarvan op
    Je kan heel lang leven en blijft ook gezond
    Als je maar nooit op de koffie komt
    Wat knapt de mens daarvan op

Dromen

• Blogger

Laatst had ik het met een vriend over dromen. Hij droomt van een carrière als racecoureur, maar ik denk niet dat het hem gaat lukken.

Breukelen

• Ik zat net op Google en zocht naar Breukelen omdat ik nog nooit van dat woord heb gehoord. Ik ben niks wijzer geworden 😋

Monogamie

• Admin

Het tegenovergestelde van monogamie is polygamie, waarbij iemand meerdere huwelijk sluit met meerdere personen tegelijkertijd.

Vlooienmarkt

• Ik had niet verwacht dat je op de vlooien markt daadwerkelijk vlooien kreeg…

Koningsdag

• Admin

Sinds enkele jaren vieren we koningsdag in plaats van koninginnendag.

Uitlaten

• Moderator

Ik zit lekker te genieten van mijn vakantie buiten in de zon. Totdat die vervloekte jongen die in mijn straat woont weer langs komt. Altijd als hij zijn hond uitlaat weet ik weer dat die vieze hond van hem op onze stoep kakt. En de jongen raapt het niet op…

uitgaan

• 2 kaarsen stonden in vuur en vlam naast elkaar, vraagt de ene aan de andere “Zullen we vanavond uitgaan?”

Spandoek

• Een spandoek ophangen met windstoten valt niet mee.

Kaarsvet

Hetzelfde maar dan anders