What The Health Documentaire

• Zeker waard om even te kijken en je te informeren. Ga er niet vol argwaan in en voor oordelen, maar wees eens kritisch over de samenleving waar we in wonen. :) Waar het over gaat? Ja de mensen die me kennen zullen het vast wel vermoeden haha. (En als je kijkt naar de categorie)

Maar wie kan er nou bedenken dat voeding zo’n beetje de grootste invloed heeft op je lichaam?! Heel gek toch. (Nee totaal niet, duh) Ik gun het iedereen wel eigenlijk dat ze hiernaar kijken, en er echt over nadenken. Tis namelijk een belangrijke keuze. Ik word persoonlijk altijd gefrustreerd als ik mensen zie rondlopen met allerlei gezondheids problemen die zo makkelijk op te lossen zijn, maar ze weigeren gewoon om zich af te zetten van de kudde schapen omdat dit dan ‘‘lastig’’ moet zijn. Nee rondlopen met kanker of andere ziektes is makkelijk moet je zeggen. Maar wel sociaal geaccepteerd en niet afwijkend van de menigte.

Mijn eigen ervaring nu ik dit een ruim half jaartje doe is heel erg positief, en raad dit iedereen aan. Wil je meer weten? Vraag het even hier onder of stuur me een berichtje.

Afijn ik hou mijn mond wel, ik vind het alleen zo jammer dat mensen hun kop niet uit zijn reet halen en zich niet realiseren hoe corrupt de hele sector is haha.

Linkje:

https://drive.google.com/file/d/0B94HOT_mDfuZQVhldWE4aERITkk/preview

WhattheHealth.jpg

• Anderhalf uur, waarom :’(
    Ik vind het al lastig om een vermakelijke film te kijken boven het uur.

• @Buffela je kunt ook eff skippen naar halverwege ofzo, in het begin word veel herhaald

• Heb je een tijdsindicatie waar het meest informatieve voorbij komt :P?

• @Buffela Vind het hele ding wel informatief :) Sorry