Ik wil het uitmaken

• Ik ben een meisje van bijna 15 en ik wil het uitmaken met mijn vriendje van 17. Hij wilt heel vaak met mij naar bed ook al heb ik geen zin dan moet ik met hem naar bed. Als ik ongesteld ben wil hij niet met mij naar bed maar anders wel. Ik vind het niet meer leuk met hem en ik wil het uitmaken. Maar ik ben heel bang dat hij dan boos is en mij slaat.

Wat moet ik doen? Ik wil niet dat hij boos is op mij, maar ik wil niet verder leven met hem in een relatie.

• Als hij je forceert om seks te hebben kan je zelfs naar de politie stappen en vragen om hulp omdat je bang bent. Denk dat zij je het beste kunnen helpen want dit klinkt als seksuele intimidatie en is gewoon strafbaar. Snel wegwezen daar, en regel hulp dat je er niet alleen in staat.

Probeer alleen niet mensen in je nabije omgeving hierbij te betrekken die snel beïnvloed worden door emoties. Menig vader die dit soort dingen hoort van zijn dochter wilt het zelf wel even oplossen, beter met hulp van politie zodat je legaal een poot hebt om op de staan.

• Blogger

Hoezo moet? Je moet helemaal niks. Hij heeft geen respect voor jou en je lichaam. Je zegt zelf dat dit niet langer kan doorgaan.
    Desnoods schakel je de politie in, of een andere hulpinstantie, maar maak het alsjeblieft uit.

• Wat bloemie en Heey zeggen. Als jij nee zegt dan is het toch gewoon nee? Als hij daar al geen respect voor heeft dan zou ik het wel weten.

En je bent bang dat hij je slaat als je het uitmaakt? Daardoor klinkt het al helemaal als iemand waar je zo snel mogelijk vanaf moet komen imho

• Admin

@Marieke zegt in Ik wil het uitmaken:

Als ik ongesteld ben wil hij niet met mij naar bed maar anders wel.

Zeggen dat je elke dag ongesteld bent (y)

Nee ff serieus, je moet echt zo snel mogelijk van die gast af. Tips genoeg in dit topic :)

Succes

• Admin

Dumpen die handel. Is het niet waard.

• @Wicket zegt in Ik wil het uitmaken:

Dumpen die handel. Is het niet waard.

• @Marieke zegt in Ik wil het uitmaken:

Wat moet ik doen?

dumpen die zak

• De Keen Knokploeg inschakelen.

• @Buffela zegt in Ik wil het uitmaken:

De Keen Knokploeg inschakelen.

Filmen en op dumpert zetten.
    Of is die website niet om vriendjes te dumpen :’)

• Bedankt voor alle reacties. Het heeft geholpen en ik heb het uitgemaakt gisteren. Mijn vader en broer waren erbij toen ik het uitmaakte. Ze hebben mij goed opgevangen. Er is meer uitgekomen dan ik had verwacht.

Hij is daarna in tranen uitgebarsten op de bank. Hij heeft toegegeven mij vaak geslagen te hebben waar mijn vader en broer bij waren. Ik heb hem nog nooit zien huilen of emoties bij hem gezien. Hij heeft uiteindelijk gezegd dat hij ook geslagen werd door zijn vader. Hij vroeg aan mijn vader om hulp te krijgen en wat er met zijn vader gebeurd als hij aangifte doet. Mijn vader werkt bij de politie en heeft informatie gegeven. Daarna hebben we elkaar een knuffel gegeven.

Ik kan geen vrienden met hem blijven na wat hij heeft gedaan. Mijn vader zal hem helpen met de aangifte tegen zijn vader maar ik kan niet met hem bevriend blijven. Dat begreep hij gelukkig wel. Mijn broer die in de deuropening achter mijn ex stond stak zijn duim omhoog en gaf me een knipoog. Ik heb het eindelijk durven zeggen ook een beetje dankzij jullie.

Ik ga naar dromeland, tot de volgende keer.
    Liefst Marieke.

• Admin

Ik ben heel blij voor je dat het goed is afgelopen. Ik vind het ook erg goed van je ex dat hij nu hulp vraagt en aanneemt.

Ik snap dat jij hem niet meer kunt zien. Ik hoop dat een volgende relatie een stuk fijner zal zijn voor je, maar wacht daar lekker mee tot je er klaar voor bent.

We zien je graag terug op keen.wtf! :)

• @Marieke Netjes! Mooi einde van dit hoofdstuk.

• Blogger

@Marieke Dit heb je goed opgelost!

• Admin

@Marieke Mooi dat je vader en broer er zo goed mee om kunnen gaan en dapper dat je deze stap hebt durven zetten. Goed gedaan :)

@Marieke zegt in Ik wil het uitmaken:

Mijn broer die in de deuropening achter mijn ex stond stak zijn duim omhoog en gaf me een knipoog.

Ik ken je broer niet, maar volgens mij is het een geweldige gast.