Is hij te klein?

• Ik heb nu 3 weken verkering met een meisje maar ben onzeker over mijn pik. Mijn pik is als die stijf is 7.2 cm en ik ben 14 jaar. Is dit normale lengte of te klein?

we hebben elkaar nog niet helemaal naakt gezien maar ik ben bang als ze me ziet en hem te klein vind dat ze dan gaat uitlachen.

Is 7.2 cm hard te klein of is dat goed? en groeit die nog door of stopt die bij een leeftijd?

• Is een beetje aan de kleine kant maar niet schaamteloos klein. Daarbij groeit je penis tot ongeveer je 18e jaar. In de pubertijd groeit de penis ook wat harder dan de jaren daarvoor. Ik zou me nog geen zorgen maken over je lengte.

Ga niet op het internet zoeken naar penislengtes. Op fora en in chatrooms scheppen pubers nogal snel op over hun lengte. Op internet heeft elke puber een penis van 18 cm en een sixpack en elk meisje is volslank, dubbel D en blauwe ogen.

• @.delete. zegt in Is hij te klein?:

en elk meisje is volslank

Bedoel je niet slank? Volslank is een ander woord voor mollig.

• Maak je je geen zorgen. 7,2 is een beetje aan de kleine kant, maar hij gaat zeker nog groeien, vooral omdat je pas 14 jaar bent.

En trek je sws niks aan van andermans lengte!

• Hij groeit nog wel geen zorgen maken.

• Admin

Je bent 14 jaar. Maak je niet zo druk om dit soort dingen joh, nog tijd genoeg voor :)

Hetzelfde maar dan anders