KEEN

Ex van mijn vriendin

• Ik zal in het kort mijn situatie uitleggen.

Ik ben 19 jaar
    Heb een leuke vriendin die 2 jaar jonger is
    Voor mij had ze 7 maanden een relatie met een andere jongen
    2 weken toen het uit was heb ik een relatie gekregen met haar
    We hebben nu een half jaar relatie
    Ze heeft sinds kort weer contact met haar ex
    Ze zei vanmorgen dat ze dit weekend naar haar ex gaat
    Ze gaan samen eten bij hem thuis (ex woont op zichzelf en is 22)

Wat moet ik doen? Ik vind het vreemd dat ze met haar ex gaat eten. Ik word gek als ik eraan denk en ik hoop dat het etentje niet doorgaat. Ik ben bang dat ze na het eten naar bed gaan en ik hou zo veel van mijn schatje.

Hebben jullie ervaring met zoiets als dit en hebben jullie advies voor mij?

• Goed bespreekbaar met haar maken. Moge het duidelijk zijn dat je haar niks verbiedt, maar zeg dat je bezorgd bent door de eerdere relatie. Ga ook haar niet in twijfel trekken maar meer de jongen. Succes en vooral rustig blijven :)

• @heey321 zegt in Ex van mijn vriendin:

Goed bespreekbaar met haar maken. Moge het duidelijk zijn dat je haar niks verbiedt, maar zeg dat je bezorgd bent door de eerdere relatie. Ga ook haar niet in twijfel trekken maar meer de jongen. Succes en vooral rustig blijven :)

dit dus. meer valt er echt niet te zeggen :)

• Kwestie van vertrouwen in haar hebben (ik hoop dat je dit hebt)…en inderdaad, die andere kerel in wantrouwen nemen.
    Persoonlijk vind ik het ook belangrijk om te weten dan waarom het uit is gegaan, sommige exen kunnen nog wel prima vrienden blijven (no benefits).

• Vragen of je mee mag gaan. Je hoeft niet te accepteren dat ze alleen met haar ex gaat eten.

• Blijft ze alleen eten of ook slapen?

Aanmelden om te reageren