Carnavalsliefdeprobleem

• Hallo

Een paar dagen geleden ben ik naar limburg gegaan naar mijn moeder (gescheiden ouders) en daar heb ik voor het eerst carnaval meegemaakt. Ik ben de hele carnavalsvakantie daar geweest en de carnaval was heel leuk. Ik heb daar een meisje ontmoet waar ik goed mee in gesprek raakte. We vertelde leuke verhalen en moesten veel met elkaar lachen.

Ze zei dat ik heel grappig en leuk was maar ze kreeg een telefoontje terwijl we buiten een sigaretje aan het roken waren. Haar vriend belde om te vragen hoe laat ze thuis kwam, want het was al 11 uur. Ze zei dat ze het gezellig vond en langer wilde blijven. Ik vond het niet leuk dat zij een vriendje had. Maar toen ze de telefoon ophing duwde ze mij tegen de muur en begon mij te zoenen. Als reactie duwde ik haar weg en zei waar ben je mee bezig, je hangt net op met je vriend en begint mij te zoenen? Ze zei dat ze zich had laten gaan en wilde het vergeten. Ik zei dat het goed was en dat ze er geen rot gevoel aan moest overhouden. We hebben daarna nog een leuke avond gehad.

De volgende avond kwam ik haar weer tegen. Dit keer met 2 vriendinnen van haar. Omdat ik bijna niemand in de omgeving ken was ik alleen gegaan. Het meisje en haar vriendinnen kwamen bij mij staan en ze was een beetje stil. Het meisje ging samen met een vriendin naar het toilet en toen ze weg waren zei het andere meisje wat nog bij mij stond dat ze het gisteravond met haar vriend had uitgemaakt en dat wij haar op moesten vrolijken vandaag.

Omdat het zo lang duurde ben ik met de vriendin van haar een gesprek begonnen. We lachten en dansten mee met de polonaise. Het bleek dat we veel dingen gemeen hadden en toen later een wat rustig liedje speelde legde ze haar hoofd op mijn schouder en ‘schuifelde’ we. Ik vroeg aan haar hoe lang haar 2 vriendinnen nog nodig hadden op de WC want ze zaten er al een kwartier op. Het meisje haalde haar schouders op en zei dat ze even ging kijken. Even later kwam ze terug en zei ze dat ze allebei niet in de toilletruimte waren. Ze pakte haar telefoon om ze te appen maar zag dat ze een berichtje had gekregen van het meisje waar ik de avond ervoor mee heb staan praten. In het appje stond dat ze een kutwijf was, en of ze het leuk vond om weer een jongen af te pakken die zij leuk vond.

Ze vond mij leuk, en heeft het om die reden uitgemaakt met haar vriend. Maar ik vond haar niet leuk op die manier. Ik had op dat moment een veel betere klik met de vriendin van haar. Maar ik vind het rot dat er ruzie is ontstaan vanwege mij. Ik heb haar nummer in mijn telefoon gezet en ben naar huis gegaan omdat ik geen ruzie wilde maken.

Ik app nog veel met het meisje en we sturen elkaar hartjes en vinden elkaar leuk, maar ik weet niet hoe ik nu verder moet gaan? Als ik voor haar kies heeft ze ruzie met 2 vriendinnen van haar en dat wilt ze niet en ik wil dat ook niet.

Weet iemand wat ik het beste kan doen?

Mick 16 jaar.

• Ruzie heeft ze toch wel, of er nou iets uit komt of niet. Zelf kan ze prima die keuze maken denk ik. Als het voor jou goed voelt en je er mee door wilt gaan, en zij bewust is van de problemen die het kan geven, ga ervoor.

• Als iemand na een avondje stappen kan besluiten weg te gaan bij haar vriend omdat ze denkt haar liefde gevonden te hebben zegt dat heel veel over de dame in kwestie.

• Moderator

Volg datgene dat jou aantrekt. Ook al onstaat er ruzie. En dat zal zij ook wel weten.

• Global Moderators

Gewoon gaan voor je eigen geluk, je kunt nooit iedereen tevreden houden.

• Moderator

@Eximius precies dit.

• Als ze hierom ruzie krijgen stelt de vriendschap niet veel voor.

Zoals @Eximius zegt gaan voor je eigen geluk.

• @Superman zegt in Carnavalsliefdeprobleem:

Als ze hierom ruzie krijgen stelt de vriendschap niet veel voor.

Zoals @Eximius zegt gaan voor je eigen geluk.

Sowieso als ze het na een paar uur al uitmaakt met haar vriend

• 16 jaar???

Dude, neuk erop los nu het nog kan. Straks als je vast zit aan iemand kan dat niet meer.

Hetzelfde maar dan anders