#BOOS polertiek stemwijzer appje enzo

• https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.elastique.polertiek&referrer=utm_source%3Dandroidworld.nl%26utm_content%3Dbatch
    Linkje^ Apple mensen doen niet meer mee en mogen niet stemmen

Ja hallo, en welkom bij de #BOOS Polertiek app. Met deze interns handige applicatie kan je dus kijken op welke politerci je boos bent. Of juist onboos bent. Want eigenlijk is het gewoon een Kieskompas, maar dan leuker. Want nu heb je tenminste broccerlies, leuke graps en een soundboard. Dus stop ff met lezen, want wie leest überhaupt de beschrijving van een app. Normaal is het toch alleen maar reclame-gepraat over hoe levernsveranderend deze app voor je gaat zijn. Maar dat is met deze dus ook. Dus download gewoon ff. Ok thx.

-----

Tis eigenlijk een stemkompas maar dan eff wat simpeler uitgelegd. Aan het einde zie je op wie je nou boos bent en je boze mailtjes over kan sturen en op wie nou eigenlijk helemaal niet. (En dus misschien op kunt gaan stemmen) Ook een duidelijk overzicht met de standpunten van de partijen. Zie hieronder mijn resultaten:

17094214_1322552161140085_1857614458_n.png

Na het invullen van dus zo’n 30 vragen krijg je een uitslag. Rood=boos >:(, groen=blij :D. Kan het zelf niet helemaal vinden met veel punten van het ChristenUnie dus weet niet hoe accuraat de app is. VNL weet ik vrij weinig over nog, PvdA is een vieze veraders partij die samen met de VVD loopt te zoenen maar doet alsof ie links is, dus D66 zou voor mij het antwoord zijn dan. Ook vind ik GL, SP en Partij voor de Dieren wel interessant.

Wat zijn jullie resultaten? Komt het overeen met wat je in gedachten had? Ben je er alleen maar bozer door geworden?

• Ja en sorry voor de bijna lege batterij

Paniek enzo

• Global Moderators

Supertsj blije app enzo, maar Tim is wel geinig (lol klootzak)

Enniewees ok krijg inderdaad wel een aardige andere uitslag dan op de stemwijzer.

0_1488353631782_IMG-20170301-WA0000.jpg

• @Eximius Net andere vragen gesteld denk ik, over verschillende kwesties. Kan je je vinden in de uitslag?