Facebook account

• Beste Keeners,

Ik heb een facebook account waar ik van af wil maar heb er geen wachtwoord meer voor. En het E-mail adres is gehackt en kan ik niet meer activeren. Verder is het gekoppelde telefoonnummer dat eraan gekoppeld is niet meer actief want dit is een verlopen prepaid nummer en de simkaart is weggegooid. Bestaat er de mogelijkheid om in contact te komen met facebook per mail of persoonlijk om door middel van ID-bewijs aan te tonen dat ik de rechtmatige account eigenaar ben, en dat ik het account dan weer kan gebruiken?

Als iemand mij hiermee kan helpen is mijn dank zeer groot.

• https://www.facebook.com/login/identify

Je gebruikersnaam of (oud) mail adres invulle zodat je je account kunt zoeken.

Dan klikken op Heb je hier geen toegang meer toe?

Je komt dan op deze pagina

NfioZrM.png

Je vult je huidige E-mail of telefoonnummer in en je ontvangt daar verdere informatie over het herstellen van je account.

• @Boca-Grande
    0_1488149872468_1.png 0_1488149892310_2.png 0_1488149909285_3.png 0_1488149912756_4.png ![0_1488149915137_5.png]0_1488149943765_5.png

Ik heb geprobeerd om in afbeeldingen te laten zien wat ik zie. Is dit duidelijk zo anders moet ik even op een andere manier reageren.

• Je account en gegevens staan nu op verborgen. Je kunt niet veel anders doen dan een nieuw Facebook account aanmaken en daar voorzichtig mee zijn. De gegevens goed opschrijven zodat je ze niet vergeet. Zorg er ook voor dat je mail en je telefoonnummer aan elkaar zijn gekoppeld zodat je dit niet nog een keer meemaakt.

• Volgens mij is niet alles verborgen want wanneer ik via mijn nieuwe account dat account bekijk zijn er nog steeds dingen zichtbaar.
    Maar je hebt gelijk wel al veel minder.
    In ieder geval bedankt voor je reactie.

Mocht jij of andere nog meer advies hebben dan hoor ik het graag.
    Want het liefst maak ik gebruik van maar 1 account.

• Zorgen dat je een goeie backup hebt voor je email en Facebook in de toekomst. Ook je telefoon nummer updaten als hij niet meer geld. Boca Grande heeft alles al gezegd wat ik kan bedenken.