KEEN

Voor de vrouwen: slag in haar tijdens menstruatie?

• Ik merk sinds een paar maanden dat mijn haar een losse krul heeft/behoorlijke slag als mijn menstruatie eraan zit te komen. Het is er gewoon ineens. En na mijn menstruatie is het ineens weer weg.

Als ik erop Google komen er altijd 2 opties tevoorschijn: of zwanger of overgang. Eerste kan het sowieso niet zijn, laatste lijkt me ook heel sterk (ik ben 24). Ik ben ook niet aan de pil.

Nu maak ik me nergens zorgen over, sterker nog, slag is best tof, maar ik vroeg me af of iemand het bekend voorkwam? En had het een specifieke reden?

• Oh nee is bij niet gebeurt, maar let er ook niet echt op moet ik zeggen. Ook slik ik de pil erbij, dus weet niet of dat verschil maakt. Denk gewoon ander niveau van hormonen ofzo, als je het echt wilt weten moet je verder googlen denk ik :P

• @heey321 zegt in Voor de vrouwen: slag in haar tijdens menstruatie?:

Oh nee is bij niet gebeurt, maar let er ook niet echt op moet ik zeggen. Ook slik ik de pil erbij, dus weet niet of dat verschil maakt. Denk gewoon ander niveau van hormonen ofzo, als je het echt wilt weten moet je verder googlen denk ik :P

Ik denk ook dat het een groot verschil in hormonen is, vind het alleen grappig dat dat zomaar kan. :P

• als ik iets heb en ik Google het komt er altijd kanker uit :p

Ik krijg soms pijn aan mijn borsten als ik ongesteld moet worden 1 of 2 dagen daarvoor. Mijn haren merk ik het niet aan.

Aanmelden om te reageren