Verlaten spookhotel Mechelen

• Vroeger zou ik er nooit er aan gedacht hebben voor ooit verlaten gebouwen, hotels en zwembaden te bezoeken. Maar op een dag was buiten wat aan het rondhangen wist niet wat te doen ik dacht “ik ga even in het park wat rondwandelen”. Na een hele tijd wandelen zag ik in de verte ineens een verlaten hotel staan dat ze vroeger aan het bouwen waren vroeger, maar ze hadden het stop gezet omdat het moeras gebied was. Was eerst gewoon rustig wat aan het rond wandelen in het vrijbroekpark te Mechelen.

0_1476478869837_d322994302a88e9e2db134d3e6f11800_52d94105e150675f657d95b955eff7cbd27db948.jpg

Na een tijd wandelen kwam ik dus aan bij het hotel.
    ik ging het toen wat verkennen ik vond het er eigenlijk wel tof , ik er goed tot rust komen als ik in de problemen zat of ergens over moest nadenken of in een moeilijke situatie zat er zijn zoveel reden dat ik er heen ging.

0_1476479316148_5473960123_36e5ff69e8_b.jpg

ik kon er tot rust komen het was er rustig midden in het bos. Na een tijd ik dacht ik wel mijn ervaringen en deze plaats delen met mensen toen had ik het tegen een paar vrienden van me vertelt . Waren we er samen heen gegaan en hebben we daar gewandeld heb ik ze een rondleiding gegeven in het gebouw.

0_1476479537204_Ries Melissen (1).JPG

Een goede vriend van me had ook te horen gekregen dat ik deze geweldige plek had gevonden , en hij zij tegen mij “wil je er met mij eens heen gaan alstublieft?”.

Hebben we er nog een tijd over gepraat, maar ik was aan het twijfelen want hij had een erge ziekte en had niet echt zolang meer te leven en hij wou het echt zo graag doen, dat ik uiteindelijk ja heb gezegd.

0_1476480047628_hqdefault.jpg

Toen we er aan kwamen en er aan het rondwandelden en vertelden wat ik daar al allemaal had meegemaakt. Hij was echt blij dat ik hem had meegenomen hij was me heel dankbaar gaf me ineens een knuffel en liet een traan.

Hij zij dankje dat je me hebt meegenomen. uiteindelijk zijn we er nog 4 keer keen geweest ik met hem en 6 maand later was hij gestorven. En was ik uiteindelijk nog blij dat er nog met hem een paar keer ben heen geweest, en dat ik ja had gezegd toen hij vroeg aan mij voor er heen te gaan en hij was gewoon zo blij toen we er waren. Nu ga ik er regelmatig nog heen om tot rust te komen en hem te herdenken en aan de mooie momenten te denken dat ik er heb gehad.

0_1476480307680_21762695593_781e314b8c_b.jpg

ik deel deze plaats zodat jullie er ook mooie momenten aan kunnen beleven.
    Als je de plaats wilt weten vraag je het maar in chat.

• Moderator

Mooie omgeving daar en mooie foto’s. Ik ben er zelf nooit geweest.

• Het verhaal is mooi, maar de foto’s staan op meerdere sites. Uitleg??

• Global Moderator

@Jenn zegt in Verlaten spookhotel Mechelen:

Het verhaal is mooi, maar de foto’s staan op meerdere sites. Uitleg??

Ik denk dat de foto’s niet van hem zijn en dat het alleen om het verhaal gaat?

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.