KEEN BBQ

• Global Moderator

0_1476007538036_upload-b394edd0-81bd-40b8-9b3a-cfb9f4d892ee

Zaterdag 29 oktober 2016 de allereerste KEEN BBQ.Omdat dit vlak voor Halloween valt staat alles in het teken van dit feest. Alleen doen wij er natuurlijk een schepje bovenop.

De BBQ zal gehouden worden in Venray. Als je wilt komen stuur je mij een privé berichtje. Je ontvangt dan een berichtje terug met alle nodige informatie.

Moet ik zelf vlees meenemen?
    Moet niet, mag wel. We hebben veel vlees, maar we weten niet of jouw favoriete vlees ertussen zit. Je mag zelf wat meenemen, maar het moet niet.

Moet ik me houden aan de dresscode?
    Het zou fijn zijn als je daaraan mee zou willen doen.

Worden er foto’s gemaakt?
    Ja, er kunnen foto’s gemaakt worden voor op KEEN.WTF en mogelijk ook op de Facebook pagina. Heb je dit liever niet geef het van tevoren even aan.

Is er alcohol aanwezig?
    Ikzelf zorg niet voor alcohol. Je mag zelf wel wat meenemen, maar je levert je autosleutels wel in als je van plan bent te zuipen, of zorgt dat er een bob beschikbaar is die kan rijden. Neem de alcohol mee in een tas of rugzak.

Mag ik blowen?
    Van mij mag dat zolang anderen bezoekers er geen last van hebben. Neem wel zelf je ingrediënten mee.

Mag ik andere vormen van drugs gebruiken?
    Nee, in principe niet.

Kan ik blijven slapen?
    Ja, dat is mogelijk. Ikzelf heb 3 matrassen tot mijn beschikking, maar als je zelf een matras mee kunt nemen zou dat fijn zijn.

Mag ik aanhang meenemen?
    Ja, dat mag, geef dit wel ff door.

Mag ik mijn huisdier meenemen?
    Als je huisdier tegen drukte en vreemde mensen kan is deze welkom. Laat dit wel even van tevoren weten.

Hoe laat ben ik welkom?
    Als je wilt meehelpen met alles klaarzetten ben je vanaf 12 uur welkom. Als je alleen aandacht hebt voor het vlees mag je rond 19:00 aanschuiven.

Hoeveel man mogen er komen?
    Maximaal 20.

Ik heb nog een vraag die hier niet tussen staat?
    Die mag je stellen in het BBQ Chat topic.

Tot 29 oktober

0_1476008463028_upload-024724b8-145f-422e-9c99-2a7605575423

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.