Blokkeer troep, en word productiever!

• Wat is het?

Nee, dit is geen ‘adblocker’ topic.
    Voor het geval je mijn andere topic over facebook gemist hebt:
    http://keen.wtf/topic/915/wat-vinden-jullie-van-facebook

Hierin vertel ik dat ik me wil gaan afkeren tot facebook, echter op sommige gebieden kan ik er gewoon niet om heen, het gene waar ik echt frustratie naar heb dat is de content op facebook, maar de contacten wil ik graag nog enigszins behouden (voor nu), en de mogelijkheid om berichten uit te wisselen met vrienden er op…dusss…
    http://www.stayfocusd.com/

Waar fix ik dit en wat doet het ongeveer?

Ik heb de plugin gedownload via de Google Chrome App store, en de controle die het mij geeft plus de anti-ikwilvangedachtenveranderen check die er in zit maken dit een geweldige plugin.
    Ik kan bepalen welke sites ik wil blokkeren, maar ook of ik een subdomein wil toestaan (in dit geval facebook messenger).
    Ook kan ik een tijd instellen dat ik mijzelf toelaat om op een website te zitten, ik heb facebook nu op 5 minuten gezet, standaard is dit 10, maar ik denk dat ik er gewoon 2 minuten van ga maken, voor het geval ik ooit een bericht wil plaatsen.
    Je kunt ook de settings linken aan andere pc’s/laptops die je gebruikt met jou google account, hier heb ik echter geen gebruik van gemaakt, aangezien ik grotendeels deze pc gebruik, en dan heb ik toch voor de zekerheid nog een reserve systeem voor als ik het echt nodig acht.

De anti-ikwilvangedachtenveranderen check!

Dit is een leuke feature, als je tijd verlopen is, dan kun je dit niet meer veranderen totdat er een dag om is, dit geld voor alle sites bij elkaar, dus niet 5 minuten facebook, 5 minuten 9gag etc!
    FTTCLbz.png

Dus wil je van facebook af, maar nog wel de contacten onderhouden? Dit is je ding!

• Global Moderator

Met Facebook e.d. heb ik niet zo’n probleem om daar vanaf te blijven, maar ik merk dat ik de laatste tijd nogal veel op Plag zit (app) en dat ik daardoor veel te laat ga slapen en veel te veel op mijn telefoon zit. Zou handig zijn als het ook voor apps werkte :p

• @KEEN Voor de telefoon is het volgens mij iets anders qua werking, maar ik ben er van overtuigd dat je met deze app op de browser ook na een bepaald tijdstip dingen kunt blokkeren.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.