Beroemdheden die de titel 'mens' meer dan waard zijn.

• In andere woorden, welke bekende mensen vind jij prachtige voorbeelden voor de maatschappij?

Hieronder een aantal clips.

Johnny de Mol, sowieso vind ik hem een mooi persoon om te zien, o.a. bij Down with Johnny, waar mensen met down syndroom leuke avonturen met hem beleven, ook hoe hij in staat is om voor andere te zorgen, bijvoorbeeld bij deze clip hoe hij de spanning van Pip weg kan halen, maar ook de wijze uitspraak die hij heeft over waarom we goed moeten zijn voor kinderen.
    Youtube Video

Pharell, komt lekker rustig over, ik vond zijn muziek vroeger wat leuker, maar als mens vind ik hem ook mooi om te zien, al helemaal in deze clip, waar hij duidelijk en rustig uit legt waarom hij zich nederig voelt, als er iets menselijk is dan vind ik het dat wel…
    Youtube Video

Ik zal er nog meer posten als dit topic blijft leven, maar ben benieuwd naar jullie keuzes.

• Global Moderator

Herman van Veen, sowieso omdat hij mijn jeugdheld Alfred J. Kwak heeft gemaakt en bedacht, ook zijn kijk op het leven en altijd het goede in alles zien siert mij enorm in hem.

Walt Elias Disney. Naast zijn geweldige als tekenaar en bedenker vond ik zijn ‘quotes’ geweldig. In interviews kon je merken dat die man in 1 groot sprookjesverhaal leefde. Mijn favoriete quote van hem blijft “That’s the real problem with the world, Too many people grow up” Goodwill van die man lag echt hoog.

Gert Verhulst. Hoewel het ergens ook een klootzak is, heeft hij het echt goed voor met kinderen, en heeft hij vanuit niets een van de bekendste studio’s weten op te richten waarmee hij kinderen op een vermakelijke wijs laat genieten en lachen.

Deze man
    0_1475614949896_upload-bb164205-9f8a-4565-a297-c7810f7928a3
    Staat altijd voor me klaar, zelfs al heb ik ruzie met die man en schreeuw ik tegen hem, blijft hij kalm en rustig, hangt de telefoon op zonder terug te schreeuwen, en belt 5 minuten later weer om het gesprek weer rustig te hervatten. Hoeveel fietsen ik ook sloop, hij blijft nieuwe brengen, en welke keuzes ik ook maak. Hij blijft me steunen en heeft me geleerd dat lachen het beste wapen is, wat je kunt gebruiken om je te beschermen tegen alles. Mijn vader ☺

Deze vrouw
    0_1475615103183_upload-53b1c409-acce-48b8-88a3-9dbcac67cb57
    Staat ook altijd voor me klaar, vergeeft me al mijn fouten, en blijft onvoorwaardelijk van mij houden, hoe kut ik ook soms heb gedaan. Heeft me leren lopen, leren praten, en heeft me geleerd dat je tevreden moet zijn met wat je hebt, en niet ontevreden moet zijn met wat je niet hebt. Mijn moeder ☺

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.