Muziek die je raakt (op een fijne manier)

• Beelden van deze clip zijn ook prachtig.
    Youtube Video

Wat ik hier zo mooi vind, is hoe mooi ze het kan zingen terwijl het onderwerp zo heftig is, en niet alleen hoe mooi ze het zingt, maar ook hoe mooi ze er bij blijft kijken, hier heb ik zo ontzettend veel bewondering voor.
    Youtube Video

Bij deze komt het volledig uit de muziek…
    Met name dit stuk:
    'And we’ll have all the time to share
    All the time to share, all the time to share
    All the time to share, all the time to share
    I’m just one step away, you’re just one breath away’
    Youtube Video

Welke clips/tracks kunnen bij jou een snaar raken?

• Global Moderator

Muziek van G-no weet mij de laatste tijd wel te raken

Vooral "Mijn Verhaal"
    Youtube Video

en IND, het pianospel met zijn stem maakt het prachtig.
    Youtube Video

Daarbij zijn er ook nog oude happy hardcore/oldskool hardcore tracks die mij keer op keer kippenvelbezorgen. Met name de vrouwelijke zang gedeeltes en teksten.

Een alltime favorite van mij blijf Field of Dreams. Elke keer weer weet de tekst mij te raken. Hoelwe er snel gedacht wordt dat het een cover is, is de tekst orgineel geschreven. Dat maakt het juist zo speciaal vooral in dit gerne.
    Youtube Video

Hier weer zo eentje, prachtige tekst, heerlijke vrouwelijke vocalen. En nee, het is weer geen cover :p.
    Youtube Video

En deze om soortgelijke redenen
    Youtube Video

Youtube Video

• Global Moderator

Youtube Video

Ik zelf is dit nieuwe nummer van blue october en de gedachtens over mij verleden en hoe de zanger ook zoveel heeft mee gemaakt heeft en nu dit kan zingen.
    Hoe ik ben door ben blijven vechten met alles wat op me pad is gekomen. Het geeft me een gevoel van vreugde en dat ik trots op me zelf kan zijn. en wat er nog om de hoek komt kijken. Ik ga er tegen aan. De vrienden die ik nu heb die echt aan me zijde staan. Hoe goed het nu gaat met familie en alles. <3

Het nummer van maaike raakt me ook altijd nog elke keer.

• @KEEN, mooi hoe relatief ‘drukkere’ nummers nog zulke dingen kunnen triggeren.

@Davey, die naam deed mij ook weer een belletje ringelen, ik heb ooit black orchid van hun gehoord in een periode dat het niet goed met me ging, kan dat nummer en de tijd nog goed herinneren, inderdaad mooi als je dan de verandering ziet met zo’n nummer.

• Global Moderator

@Buffela dat nummer ken ik ook nog wel ja. Jeetje… heftig lied.

• Global Moderator

Youtube Video

Stem van Cail Baroni is fijn om naar te luisteren. Juist omdat hij ook enorm hoog kan gaan (0:34)

It’s too late she cries,
    it’s her fate to walk amongst the lost and lonely
    it’s too late she cries, cries, it’s too late she’s lost her one and only

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.