Films die jou traantjes getriggered hebben.

• Wie heeft het ooit meegemaakt? En zo ja weet je nog wat de eerste keer was dat je het merkte?

In het algemeen ben ik echt een sissy op dit gebied, vroeger was ik dit niet, maar op een bepaald punt werd ik hier echt heel gevoelig voor, vooral bij happy endings (met een tot enkele uitzonderingen waar het niet happy was).
    Disney weet dit sowieso goed te triggeren bij mij, maar de eerste keer was niet vanwege een happy stukje, en het was ook ontiegelijk kut, want toen ik emotioneel werd kwamen mijn ouders binnen, dit was mijn reactie zo goed als:
    giphy.gif

De scene waar het om ging:

Geweldige mooie film en acteerwerk.

• Moderator

Deze documentaire. Na dat stukje over de honden had ik hem afgezet.

• @heey321 zegt in Films die jou traantjes getriggered hebben.:

Na dat stukje over de honden had ik hem afgezet.

Oeh dat klinkt gevoelig…durf al bekant niet te klikken tbh xD

• Global Moderator

@heey321 dat soort dingen ben ik ook geen fan van.

Ik heb vooral moeite met dit soort filmpjes.

• Teamleider

Boys Don’t Cry uit 1999. Hebben we gekeken op schoolkamp en ik moest huilen, het is een film met een depressief einde.

• @KEEN Ken ze allemaal op de eerste na, het mooie is de les die ze bijbrengen (inderdaad een traan waard), maar het trieste is dat dit volgens mij best harde realiteit is in zulke landen (in de filmpjes iets geromantiseerd, maar toch).

@Eend Staat me iets bij van die titel, ik zal eens kijken.

• Global Moderator

@Eend zegt in Films die jou traantjes getriggered hebben.:

Boys Don’t Cry uit 1999. Hebben we gekeken op schoolkamp en ik moest huilen, het is een film met een depressief einde.

Daar krijg ik het ook koud van, vooral het einde. Is al zeker 10 jaar geleden dat ik die heb gezien, maar bepaalde scenes staan me nog goed bij.

• Ik kan niet huilen lol

• Ik huil niet snel, maar bij The Fault In Our Stars moest ik een traantje laten.

• @Nachtzuster Ja heb ook al wat gehoord over die film.

• Teamleider

Ik was 11/12 jaar toen ik de film My Girl keek. Ik kon me verplaatsen in het meisje wat rond mijn leeftijd was. Ik moest huilen om haar reactie toen haar beste vriendje dood ging en hoe overstuur ze was toen ze hem dood zag liggen bij de opbaring.

Ik denk als ik de film een paar jaar later had gezien, dan had ik geen traan gelaten. Maar ik was klein en emotioneel om die scene.

Ik kan me ook heirnneren dat ik moest huilen om een moeder dinosaurus die dood ging, ik weet niet welke film het is maar ik denk dat het een disney film is.

• @Eend zegt in Films die jou traantjes getriggered hebben.:

Ik kan me ook heirnneren dat ik moest huilen om een moeder dinosaurus die dood ging, ik weet niet welke film het is maar ik denk dat het een disney film is.

Platvoet en z’n vriendjes

• Er is zo’n vechtfilm waar een chinees zo’n jongen red uit een brandend huis. Maar vlak voor de ingang valt er zo’n stuk hout op hem waardoor die in een rolstoel komt. Aan het einde van de film schrijft hij een brief en zet hij zijn rolstoel op de treinrails. Ik weet de naam van de film niet meer, maar hij is Aziatisch en komt uit de jaren 80/90.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.