KEEN.WTF online! + wat uitleg

• Admin

Beste Onzinners, Y-Chatters, Freaks, KEEN-ers e.d.

Eindelijk is het zo ver. Na lang wachten zijn we dan eindelijk online!!! We hebben afgelopen weken enkele tegenslagen gehad. Zo bleek dat de database van Freakshow.wtf niet bruikbaar is. Wekenlang hebben we tevergeefs geprobeerd om de oude community over te zetten naar KEEN.WTF maar helaas zonder succes. Het was voor ons onmogelijk om een back-up te maken van de database waardoor we nu opnieuw moeten beginnen. Helaas maar het is niet anders.

Gebruikersnaam
    De gebruikersnaam die je had op Freakshow blijft je gebruikersnaam. Als je een gebruikersnaam wilt gebruiken die een ander heeft gebruikt op Freakshow en de gebruiker wilt zijn/haar naam in gebruik nemen dan krijgt deze gebruiker voorrang, en zul jij een andere gebruikersnaam moeten kiezen.

Hoe lang blijft de content van Freakshow nog online?
    De content blijft nog tot 28 september online. Na deze datum zal het domein komen te vervallen en zal ook de database worden verwijderd. Wil je nog plaatsjes, posts of andere dingen teruglezen of verplaatsen naar KEEN.WTF dan kan dit nog tot 28 september.

Ben je je gebruikersnaam/wachtwoord vergeten spreek mij dan even aan.

Blijven dezelfde regels gelden als op Freakshow.wtf?
    Jazeker, wellicht dat er een paar dingen anders zullen zijn. Maar hier komen we later nog op terug.

Wie zitten er in het team van KEEN.WTF?
    Ik hoop dat we met hetzelfde team verder kunnen gaan als waarmee we op freakshow begonnen zijn.

Heb je nog steeds een strakke plasser?
    Jazeker

Mogen we de topics die op freakshow hebben gemaakt, opnieuw aanmaken op KEEN.WTF?
    Heel graag zelfs

Sommige dingen werken nog niet goed, ben jij lui of wat is deze?
    Ik ben ermee bezig, maar ook een beetje lui ;9

Mag ik naaktfoto’s van mijn minderjarige zusje in het 18plus gedeelte plaatsen?
    Jazeker, zolang ze er maar 18+ uitziet ;9

• @KEEN Goede info Keen, TOP

• Global Moderators

Blijft de naam van het forum nu KEEN of kan dat nog veranderen?

en als we veranderen moeten we dan weer opnieuw beginnen?

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.