Bedblunders

• Een bron van ergernis of vermaak.

Ik ben benieuwd naar jullie grootste blunders in bed (of douche etc) van jullie KEENers.

Mijn grootste bedblunder is er eentje die in de categorie comedy past.
    Ik was 17 jaar mijn vriendin 18 en we zaten in de periode dat we onze eind-examens moesten maken op school. Om wat te ontstressen van de examens besloten we om eens lekker van elkaar te genieten. Maar zij was ongesteld dus ik wist dat het niet verder kwam dan hand- en mondwerk.

Mijn vriendin vond pijpen niet zo geweldig, en als ze het deed mocht ik niet in haar mond komen. Maar toen ze me die avond aan het pijpen was, wilde ik eens kijken hoe ze zou reageren als ik toch in haar mond klaarkwam.

Ik gaf geen teken dat ik klaarkwam. Ik kwam gruwelijk klaar in haar mond. Met mijn cum in haar mond stond ze van de schrik op en spuugde ze mijn cum uit. Ik kreeg iets in mijn oog en dat deed verschrikkelijk pijn. Ik ben naar de badkamer gegaan en heb mijn oog zo goed als mogelijk was uitgespoeld, maar een pijnlijk irritant gevoel bleef aanhouden.

De volgende ochtend werden we wakker en zei mijn vriendin “Schat je oog is helemaal rood, ik denk dat je naar de dokter moet gaan”. Ik liep naar de badkamer en ik schrok ervan hoe mijn oog eruit zag. Mijn vriendin belde de huisarts of die naar mijn oog kon kijken. Hij kon er die middag even naar kijken. De examens voor die dag moest ik maar laten vallen omdat ik erg veel last had van mijn oog.

Bij de huisarts aangekomen een beetje een aangepaste versie van hoe het werkelijk gegaan was verteld, Ik vertelde dat er tijdens het fietsen een vliegje in mijn oog was gekomen. Maar mijn vriendin had door de telefoon al het verhaal verteld zonder schaamte :p. Dus de huisarts wist wat er gebeurd was, en ik kreeg een rode kop :p. (bijzaak).

De huisarts keek naar mijn oog, en zij dat het een beetje ontstoken was. Ik kon er nog wel een week mee rondlopen, als het na een week nog niet weg was moest ik nog een afspraak maken.

Ik heb alle examens gemaakt met een ontstoken oog. En elke keer dezelfde vaag “Wat heb jij met je oog gedaan?”

Deel jullie verhaal KEENers.

• Dubbel, verplaatst naar dump.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.