25-06-2018 ~ 03:18
Helaas is er iets mis gegaan met een kleine update waardoor het menu aan de bovenkant er wat vreemd uitziet. Zondagmiddag zal hier een fix voor komen en is het tegen de avond opgelost. Zeiken mag hier!!

Realm Royale - Fortnite/PUBG, maar dan anders.

• Admin

Wees de laatste kampioen in Realm Royale! Kies een class en plunder dan dodelijke wapens en krachtige vaardigheden om je de laatste kampioen te noemen. Verken een fantasiewereld vanaf je paard en maak game-changing legendarische spullen. Kun jij de eerste 100-persoons fantasy Battle Royale overleven?

5YmWVPT.jpg

Linkje
    https://store.steampowered.com/app/813820/Realm_Royale/

Video

In eigen woorden:
    De game is vooralsnog in alpha, maar loopt erg goed. Hij is gratis te downloaden via steam (Zie bovenstaande link).
    Wordt elke 2 weken geupdate, en Hirez is een bedrijf wat erom bekend staat dat het goed naar de community/spelers luistert.

Deze game is erg vergelijkbaar met andere battle royale spellen, zoals fortnite en PUBG. Mochten deze games je interesseren wil ik je graag aanraden ook even naar Realm Royale te kijken.

Je begint in deze game met het kiezen van 1 van de 5 classes (warrior, assassin, engineer, mage, hunter). Deze classes hebben elk hun eigen skillset en legendary wapen. Daarna wordt je uit een zeppelin gedropt ergens boven de map (je mag zelf kiezen waar natuurlijk) en is het een kwestie van looten en zorgen dat je de ander doodschiet voordat hij jou kan doodschieten.

Ik speel het spel zelf sinds een paar dagen, ben natuurlijk nieuwsgierig of onze keeners het ook spelen, of willen spelen!
    Dus als je interesse hebt laat maar weten!

• Global Moderators

En het mooie is natuurlijk dat als je dood gaat je in een kip veranderd en als je dan nog 30 seconde weet te overleven je weer terug komt en verder kan gaan.
    Zo heb je toch nog een extra kans om door te gaan en is het dus niet gelijk klaar als je dood wordt geschoten :)

• Admin

@eximius zegt in Realm Royale - Fortnite/PUBG, maar dan anders.:

En het mooie is natuurlijk dat als je dood gaat je in een kip veranderd en als je dan nog 30 seconde weet te overleven je weer terug komt en verder kan gaan.
    Zo heb je toch nog een extra kans om door te gaan en is het dus niet gelijk klaar als je dood wordt geschoten :)

Klopt, dit is helemaal leuk als je in een duo of squad speelt :D dan heb je nog meer kans om te overleven!

• Lijkt mij een leuk spel. Ik zal het eens bekijken als ik mijn laptop weer terug heb (deze ligt nog bij mijn vader).

• Admin

@d-hondt zegt in Realm Royale - Fortnite/PUBG, maar dan anders.:

Lijkt mij een leuk spel. Ik zal het eens bekijken als ik mijn laptop weer terug heb (deze ligt nog bij mijn vader).

Zeker doen!
    Heb al heel veel plezier aan het spel gehad :D

• Het ziet eruit als een kopie van Fortnite. Willen ze meeliften op het succes van Fortnite?

<small>Ex-fortnite speler</small>

• Global Moderators

@makkers zegt in Realm Royale - Fortnite/PUBG, maar dan anders.:

Het ziet eruit als een kopie van Fortnite. Willen ze meeliften op het succes van Fortnite?

<small>Ex-fortnite speler</small>

Hi-Rez is een beetje zo’n gamedeveloper die altijd meelift op wat er op dat moment populair is.
    Zelfde met Smite (MOBA)
    Paladins (soort van Overwatch)
    Realm Royale (battlegrounds)

Echter is Hi-Rez wel heel erg goed in het uniek maken. Of in ieder geval er een andere draai aan geven.

En tja is het een kopie van Fortnite? Nee, het is gewoon weer een fris nieuw spel in het battle royale genre.
    Er zijn ondertussen ook al aardig wat bekende streamers van Fortnite overgestapt naar Realm Royale omdat Fortnite gewoon saai geworden is. Het is alleen nog maar bouwen en shotgun wars.

• Heb het spel even gespeeld maar ik ben weer terug Fortnite gaan spelen. Vind de controls niet zo fijn als bij Fortnite.

• Admin

@1ange zegt in Realm Royale - Fortnite/PUBG, maar dan anders.:

Heb het spel even gespeeld maar ik ben weer terug Fortnite gaan spelen. Vind de controls niet zo fijn als bij Fortnite.

Kan ik begrijpen, het spel is ook nogsteeds in alpha.
    Ik wil je wel aanraden een oogje te houden op het spel :)

Bedankt voor het proberen & reageren! <3

• Ik was al uitgekeken op fortnite ik ga deze een kans geven.

• @eximius zegt in Realm Royale - Fortnite/PUBG, maar dan anders.:

Er zijn ondertussen ook al aardig wat bekende streamers van Fortnite overgestapt naar Realm Royale omdat Fortnite gewoon saai geworden is. Het is alleen nog maar bouwen en shotgun wars.

Fortnite komt ook niet met leuke verbeteringen. Ze zijn in te korte tijd té populair geworden en vallen nu vooral in de smaak bij tieners en pubers wat ik persoonlijk de minst leuke gamers vind.

• Global Moderators

@blauw zegt in Realm Royale - Fortnite/PUBG, maar dan anders.:

@eximius zegt in Realm Royale - Fortnite/PUBG, maar dan anders.:

Fortnite komt ook niet met leuke verbeteringen. Ze zijn in te korte tijd té populair geworden en vallen nu vooral in de smaak bij tieners en pubers wat ik persoonlijk de minst leuke gamers vind.

Dat was voor mij ook mede de reden dat ik er op uitgekeken was. Er is gewoon geen variatie, en als je random duo of squad speelt kom je altijd met schreeuwende koters in een team.

Ik zou zeggen probeer Realm Royale eens :)