KEEN

Ongeschoren meisje beffen of niet?

• Een meisje waarmee ik soms dingen doe die scheert haarzelf van onderen niet. Ze vroeg me de vorige keer of ik haar wilde beffen. Ik heb gezegd dat ze zich eerst moest scheren omdat ik niet als een wilde eerst door een heel oerwoud moet ploegen om haar plekje te vinden. Daarnaast vind ik het ook niet fris en hygiënisch.

Ze werd boos toen ik vroeg of ze haar schaamhaar wilde scheren. Wat had ze verwacht, dat ik haar ging likken met haar overal?

Zou jij een ongeschoren meisje beffen of sla je haar over?

• Ik vind dat het daaronder bijgewerkt moet zijn. Daarom val ik op meiden die veel aan uiterlijke verzorging doen. Je kunt er vanuit gaan dat als een meisje een mooie make-up kop heeft, nageltjes in de lak, en er goed verzorgd bijloopt dat ze er van onderen ook netjes en verzorgd uitziet.

Meisjes die er slecht verzorgd bijlopen, geen aandacht besteden aan gezicht, haar of nagels, werken zich van onderen alleen bij als het moet. Als ze een date hebben of als ze gaan zwemmen. Deze meiden sla ik bij voorbaat al over omdat het dan alsnog onhygiënisch is.

• Ik val niet op meisjes dus ik bef meisjes ook niet. Maar als ik een jongen oraal bevredig dan moet het daar kaal zijn. Ik heb één keer een jongen gepijpt die zich niet geschoren had en het stonk verschrikkelijk. Dat doe ik nooit meer.

• Ik doe niet aan orale bevrediging en wil het ook niet ontvangen. Maar voor hygiëne redenen hou ik het kaal en schoon. Ik loop er graag verzorgd bij en daar hoort dat gedeelte ook bij.