KEEN

Ben ik verslaafd aan sex jongen (14)

• Ik ben een jongen van 14 jaar en ik denk dat ik verslaafd ben aan sex. Mijn vriendin wilt maar 5 of 6 keer per week neuken en daarom moet ik me 5 of 6 keer per dag zelf aftrekken als ik meer wil.

Als ik voor de computer zit dan bekijk ik sexfilms. Alle vormen van sex vind ik geil en daar kan ik me bij aftrekken. (Heel) jong, (heel) oud, 2 mannen, vrouwen, BDSM, extreme, dieren, voeten, anaal, oraal, sex met eten, rollenspellen ik vind alles geil en raak overal opgewonden van. Ik heb ook de helft van de dag een stijve en als ik op school ben moet ik me soms ook aftrekken op de wc als ik bijvoorbeeld les biologie heb en het gaat over voortplanting.

Ben ik verslaafd aan sex of hoe komt het dat ik altijd geil ben en na het spuiten dat ik na 5 minuten weer zin heb in sex? Als ik klaargekomen ben dan kan ik 5 minuten daarna weer klaarkomen. De geilheid gaat niet weg en ik durf hiermee niet naar de dokter te gaan.

Wat moet ik doen?

J (14)

• 5 tot 6 keer per dag :o djeez ik dacht dat mijn ex erg was met 1 a 2 keer per dag. Wat zorgt ervoor dat je zo geil bent de hele dag? Zijn er geen medicijnen die geile gevoelens onderdrukken?

• Ik ga daar geen medicijnen voor slikken al waren die er wel. Heb een hekel aan medicijnen en is nietoplossing die ik wil.

• Admin

@ftgv zegt in Ben ik verslaafd aan sex jongen (14):

Ik ga daar geen medicijnen voor slikken al waren die er wel. Heb een hekel aan medicijnen en is nietoplossing die ik wil.

Je zou sowieso met dit verhaal naar de huisarts kunnen gaan als je wilt. Dat wilt niet zeggen dat je medicijnen krijgt, maar deze kan je wel vertellen in hoeverre het wel/niet normaal is. En of/wat er gedaan kan worden :)

Altijd een goed idee om bij twijfel gewoon te overleggen met je huisarts, en als jij het niet wilt hoef je echt niet meteen aan de pillen.

• Ik ben 19 en ben veel met seks bezig maar ik vind niet dat ik verslaafd ben. Maar 5/6 keer per dag fappen, dude. Doet dat geen pijn of gaat dat zaakje niet irriteren?

• Blogger

5 a 6 keer per week vind ik al veel teveel, kun je nagaan

Beste is om naar de huisarts te gaan en je probleem voor te leggen :)

• @snoetie zegt in Ben ik verslaafd aan sex jongen (14):

Jullie hebben me overgehaald. Ik ga beginnen om het aan mijn huisarts te vertellen. Moet ik ergens rekening mee houden of ergens aan denken?

• Blogger

@ftgv zegt in Ben ik verslaafd aan sex jongen (14):

@snoetie zegt in Ben ik verslaafd aan sex jongen (14):

Jullie hebben me overgehaald. Ik ga beginnen om het aan mijn huisarts te vertellen. Moet ik ergens rekening mee houden of ergens aan denken?

Neuh. Zeg wat je probleem is en dat je er zoveel last van hebt dat het je leven belemmert. Probeer dan ook te bedenken waarom het je leven belemmert, want die vraag komt vast voorbij. Voor de rest zou ik het niet weten. Veel succes!

Hetzelfde maar dan anders