KEEN

Kindermishandeling of niet

• Jullie hebben vast dit filmpje wel voorbij zien komen op facebook.

Een moeder die haar kind dwingt om te eten.
    Vervolgens begint ze over te geven en mengt die moeder het weer door haar eten om het vervolgens weer te moeten eten.

Ik vroeg mij af wat jullie mening hierover was.
    Zelf vind ik het vreselijk en word er zelfs boos om.
    Zoiets doe je je kind niet aan.

Het kind geeft zelf wel aan of het honger heeft of niet?

• Ik heb het filmpje niet gezien en dat hoef ik ook niet te zien. Ik vind als je je kindje braaksel te eten geeft dat je dan het recht op ouderschap verloren bent. Je bent dan niet in staat om een kind op te voeden.

please ik wil niet weten wat die moeder doet als het kind in de broek plast van angst. iewl!

• @snorkel zegt in Kindermishandeling of niet:

Het kind geeft zelf wel aan of het honger heeft of niet?

Dit is een discutabel onderwerp, maar voor de rest is het een no-brainer dat wat moeder doet niet zo best is.

• Ik heb het filmpje niet gezien dus ik baseer mijn uitspraak op wat je zegt. Het is kindermishandeling om een kind wat niet wilt eten dwingt om te eten en zeker als zijn/haar braaksel daardoor zit.

• Ik las de titel ook heel anders…wel of niet voor kindermishandeling xD.
    Dan was de lading ook een stuk vreemder geweest.

• Ik vind het zo forceren om je kind het bord leeg te laten eten ziezo een no go, zo creëer je ook een overgewicht cultuur, als het moet ipv naar je lichaam te luisteren.

Maar het voorbeeld wat hier genoemd word is gewoon kindermishandeling. En zeker als je er daarna nog een filmpje van op Facebook zet.

• Kinderen voldoende laten eten maar niet door laten eten als ze aangeven geen honger meer te hebben. Kinderen verplichten te eten als ze geen honger meer hebben is mishandeling.