Outlander

• Global Moderator

4Zikgr2.jpg

Deze TV-serie volgt het verhaal van Claire Randall, een getrouwde verpleegster uit 1945 die op mysterieuze wijze terug in de tijd reist naar 1743.

Youtube Video

IMDB

Eigen mening:
    Als je geinteresseerd bent in het historische aspect van deze serie is het een echte aanrader. Ik vind het heel jammer dat het neer word gezet als een "tv serie versie van “The time travelers wife” want in mijn ogen zijn er weinig gelijkenissen tussen deze twee. Deze serie bevat de nodige hartstocht maar ook de goede battles en de nodige afgehakte ledematen.

• Heerlijke serie, in het begin was ik een beetje terughoudend, voornamelijk door hoe de serie in eerste instantie wordt omschreven. (zoals wicket ook al aangaf)

Ik vind voornamelijk het historische aspect ervan enorm goed gedaan, veel dingen die je ziet gebeuren zijn allemaal gebaseerd op de echte history van Schotland, Engeland en Frankrijk. Hier hebben de makers van de serie en de schrijfster van de boeken hele goede research naar gedaan. De locaties, het camerawerk, de kostuums, de muziek en de hele sfeer zijn ontzettende goed en realistisch neer gezet.

Ik kan in ieder geval niet wachten op het volgende seizoen :D

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.