KEEN

'Mannelijke mannen hechten meer belang aan lichamelijke activiteiten dan aan persoonlijkheid'

• Aangezien ik nog wel discussie heb met vrienden van mij over “mannelijke” mannen, besluit ik toch eens om jullie mening te vragen.

Met mannelijke mannen bedoel ik dus jongens/mannen die een mannelijk figuur hebben. Dit wil dus zeggen, brede rug, mooi typisch mannengezicht. Eventueel een baardje, snor, etc. Ik geloof dat je wel weet wat ik bedoel.
    Mijn vrienden - je kunt het natuurlijk waarschijnlijk wel al raden dat deze “minder” mannelijk zijn qua uiterlijk. Dus eigenlijk nogal slank en geen typische mannelijke bouw - beweren dat de meeste mannen die wat mannelijk ogen meestal players zijn en meer belang hechten aan de lichamelijke activiteiten dan aan persoonlijkheid. Of dat ze misbruik maken van verlegen meisjes of meisjes die emotioneel minder sterk zijn.

Ik ben al heel wat op deze discussie als het ware uitgedraaid omdat mijn types meestal zo een bouw hebben. En aangezien mijn vorige relatie ook met een meer “mannelijke” man was maar het daar meer draaide om zijn imago en lichamelijke zaken vraag ik me af of dit dan ergens klopt?

• Blogger

Ik heb een relatie met een mannelijke man en hij is absoluut geen player.

Maarja anekdotisch bewijs enzo

• Niet dat ik bergen ervaring heb. Mijn vriend is echt wel een mannelijke man, maar echt geen player. Dus het ligt er maar net aan denk ik. Het is ook niet direct een macho man. Juist de wat meer macho mannen, die zichzelf erg fantastisch en aantrekkelijk vinden zijn vaker de players. Of ze er nu mannelijk uit zien of juist niet.

Het was ook niet mijn mening maar de mening van mijn vrienden. @snoetie

• Je hebt dunne players, je hebt brede players. Elke soort heeft gewoon vervelende mensen, en in mijn ervaring hoeft dat niet exclusief te zijn aan een soort man.