KEEN

Zwakbegaafde mensen mogen geen kinderen krijgen

• Ik vind dat wij daar geen oordeel over mogen geven!

• Oneens genoeg mensen niet niet ziek of zwakbegaafd zijn en die betdr GEEN kinderen zouden moeten krijgen. En ze kunnen zeker weten hulp krijgen van familie en vrienden.

• En om welke reden niet? Daar heeft niemand over te beslissen.

• Niet aan mij om daarover te beslissen!!

• Is te zien hoe die persoon is. Als hij al niet voor een pop kan zorgen dan ben ik het eens maar hoe grappig het ook klibkt je hebt ook zwakbegaafde mensen dat het verstand nog 100% is en het soms beter doen of een normaal mens.

K vind gewoon iedereen die niet voor kinderen kunnen zorgen zouden geen mogen hebben o.a. zwaar drugsverslaafden mensen die hun huis niet kunnen onderhouden, want er zijn meer en meer kinderen geboren in slechte omstandigheden.
    Wat jammer is.

• Oneens met deze stelling.

Met een beetje hulp kunnen ze zich meestal wel redden ligt eraan in hoeverre ze zwakbegaafd zijn.

• Eens. Met een enkele uitzonderig. Die het met de nodige hulp ms wel redden.

• Weet je; ik ben zelf ook gehandicapt al vanaf mijn geboorte en mijn handicap is lichamelijke spastische beperking. Heb 2 gezonde dochters gebaart en die zijn nu allebei zwanger. De jongste voor de 3de en de oudste van haar 1ste. En heb mijn dochters voor de grootste gedeelte zelf opgevoed naar mijn scheiding.

• Blogger

@eximius zegt in Zwakbegaafde mensen mogen geen kinderen krijgen:

zegt in Zwakbegaafde mensen mogen geen kinderen krijgen:

HIER, kan ik dus fuckng pissig om worden!

ik ben Aniek en ben 21 jaar.
    mijn IQ is 57!
    ook al is mijn IQ zo laag, kan ik wel gewoon alles doen wat ik wil.
    het enige wat ik niet kan, is leren,(uit boeken) concentratie probleem.

en ik heb een kinderwens, probeer zwanger te worden. Dus waarom zouden mensen met een laag IQ geen kinderen kunnen krijgen?

ik pas zelf op een een meisje van bijna 2.
    nou die ouders hebben nog nooit zo’n goede oppas gehad! Dus hou alsjeblieft op met zwak begaafde mensen mogen geen kinderen krijgt want dat is bullshit!

Hier mijn reactie, hoop dat je er nu wat anders naar gaat kijken want iedereen heeft op zn eigen manier wel een beperking!

Ik weet niet wie bij jou een IQ test heeft gedaan maar ik geloof er weinig van. Afgaande op je verhaal, zowel inhoudelijk als grammaticaal lijkt het me bijzonder sterk dat je IQ maar 57 is.

Het kan hoor, maar toch. Een Orang Oetan haalde ooit 75.

Ik heb stage gelopen bij een atelier voor mensen met een beperking en ja, ik denk dat je gelijk hebt. Zelfs de meest normale persoon kon z’n eigen naam nog niet eens schrijven en lulde wartaal waar geen lijn in zat.

• zegt in Zwakbegaafde mensen mogen geen kinderen krijgen:

HIER, kan ik dus fuckng pissig om worden!

ik ben Aniek en ben 21 jaar.
    mijn IQ is 57!
    ook al is mijn IQ zo laag, kan ik wel gewoon alles doen wat ik wil.
    het enige wat ik niet kan, is leren,(uit boeken) concentratie probleem.

en ik heb een kinderwens, probeer zwanger te worden. Dus waarom zouden mensen met een laag IQ geen kinderen kunnen krijgen?

ik pas zelf op een een meisje van bijna 2.
    nou die ouders hebben nog nooit zo’n goede oppas gehad! Dus hou alsjeblieft op met zwak begaafde mensen mogen geen kinderen krijgt want dat is bullshit!

Hier mijn reactie, hoop dat je er nu wat anders naar gaat kijken want iedereen heeft op zn eigen manier wel een beperking!

Ik denk toch stiekem dat er niet per se naar IQ gekeken moet worden, omdat dit een momentopname is, omdat dit te trainen is (je kunt je IQ opkrikken door bijvoorbeeld heel hard te gaan oefenen met ruimtelijk inzicht, maar wordt je daar per se slimmer van?). Wel zijn er zwakbegaafde mensen die letterlijk het vermogen van een 8-jarige hebben, zoals bijvoorbeeld mijn tante. Zij kan nog net zelfstandig wonen, maar kan met zo ontiegelijk veel dingen niet omgaan. Zij denkt als een kind, zij zou dus nooit een kind mogen krijgen; omdat gewoon niet verantwoord is.