KEEN

Waarom walgen mensen van homoseksuelen?

• Ik maak dit topic naar een ervaring in real.

Ik hoor/lees steeds vaker dat mensen van mensen walgen (om het op een nette manier te zeggen) die ‘homoseksueel’ zijn en dan spreek ik over man en man, of vrouw en vrouw. Wat is de aanleiding hier van?
    Is het ‘omdat het niet normaal is’ of is het toch gewoon een soort haat wat er blijft?

En dan spreek ik over alle opzichten van relaties tot in het openbaar, familie etc.

Discussie: Wat vind jij van mensen met het zelfde geslacht bij elkaar?
    Misschien mensen met ervaringen, ben wel eens benieuwd!

Hou het netjes aub dit is geen haat topic.

• Admin

Ik vind dat het niks anders is dan mensen van tegenovergestelde geslacht bij elkaar.

Wat ik vind is dat er geen ding van gemaakt mag worden. Dat is hetgeen waar ik vaak op tegen ben.

Ben gewoon lekker wie jij wilt zijn, ik ben vandaag een golfballetje!

• Ik vind het zelf volstrekt normaal, ik bedoel, hallo. Waarom niet? In mijn directe omgeving reageert iedereen er heel normaal op, gelukkig. Eén van mijn vrienden valt praktisch alleen op meisjes, zij verwachtte al voordat ze dat vertelde dat ik me anders zou gaan gedragen en dat er geen slaapfeestjes meer zouden zijn met enkel ons tweeën. Héél wat van mijn vrienden zijn biseksueel, dus ik bevind in de ‘goede kringen’ wat betreft acceptatie.

• Blogger

Niks mis met homoseksuelen, ben zelf ook niet helemaal hetero en heb een voorkeur voor vrouwen, maar sommigen maken het een deel van hun identiteit. En daar wringt iets. Het zou gewoon moeten zijn maar zij maken het juist speciaal

• Ik heb een vriend waarbij het duidelijk is dat het wringt. Dames bij elkaar vind ie prima, maar zodra het twee mannen zijn voelt ie zich ineens aangevallen oid. Dat komt omdat mannen dominant zijn zegt ie, en dus bedreigender overkomen. (Niet letterlijk zijn woorden, meer zoiets van, mannen hebben piemels en zijn daarom penetrerende ofzo, snap er de ballen ook niet van)

Mensen zijn duidelijk nog niet gediend van 2 mannen bij elkaar, kijk maar na de ophef over de zoenende mannen reclame van een tijdje terug.