KEEN

Spiritualiteit

• Het kwam laatst gewoon een beetje in me op, nadat ik een tijdschrift had gekregen waar het over Spiritualiteit ging.
    En nu vroeg ik me dus af, geloven jullie daarin?

Ik denk als je ervoor openstaat en er in gelooft kan je het leren. Doe je dat allebei niet kan je het niet leren. Maar in het geloof is spiritualiteit iets slecht.

• Voordat ik aan zulke discussie begin vraag ik me altijd af wat jij bedoelt met spiritualiteit.
    Want iedereen heeft zijn eigen definitie ervan :)

Spiritualiteit is voor mij alles wat met de geest te maken heeft, en volgens mij heeft dat dan weer weinig te maken met geloven of niet. Daarom mijn vraag wat jij verstaat onder spiritualiteit.

• Blogger

zegt in Spiritualiteit:

Voordat ik aan zulke discussie begin vraag ik me altijd af wat jij bedoelt met spiritualiteit.
    Want iedereen heeft zijn eigen definitie ervan :)

Spiritualiteit is voor mij alles wat met de geest te maken heeft, en volgens mij heeft dat dan weer weinig te maken met geloven of niet. Daarom mijn vraag wat jij verstaat onder spiritualiteit.

Goeie vraag, voor iedereen is de definitie van spiritualiteit anders. Het is een leuke discussie om te bepalen wat spiritualiteit is, maar ik denk niet dat de TS dat in gedachten had.

Hetzelfde maar dan anders