25-06-2018 ~ 03:18
Helaas is er iets mis gegaan met een kleine update waardoor het menu aan de bovenkant er wat vreemd uitziet. Zondagmiddag zal hier een fix voor komen en is het tegen de avond opgelost. Zeiken mag hier!!

Is het erg als je eens per week onder de douche gaat?

• Ik heb een hekel aan douchen. Daarom ga ik maar eens per week onder de douche. Ik krijg nooit opmerkingen dat ik stink, dus dan mag ik aannemen dat ik niet stink of luchtjes achterlaat.

Maar ik vraag mij af of het hygiënisch is om eens per week te douchen? Ik ervaar geen klachten van mijn omgeving en mijn gezondheid maakt het goed.

Ik ben een meisje van 17 jaar en doe dit al vanaf mijn 13e zo.

• Volgens mij is het helemaal niet zo goed als je elke dag douched. Als je zorgt dat je beneden afdeling wel schoon blijft, je niet opmerkingen krijgt dat je stinkt, en schone kleding aandoet, moet dit geen probleem zijn.

• Global Moderators

In theorie is dat niet erg nee. En inderdaad zolang je niet stinkt, gewoon schone kleren draagt, en verder geen last hebt van je huid ofzo is er weinig aan de hand.

Te vaak douchen is wel slecht.

• Blogger

Wat men hierboven zegt. Ik douche ook eens per week, max 2 maar was mezelf altijd wel ff onder m’n oksels en verschoon mezelf tussen m’n benen, elke dag.