Mijn meisje wilt geen break en ik wel

• Ik heb anderhalf jaar met mijn meisje. We hebben het leuk samen en we zijn pas nog op vakantie gegaan samen. Maar ze vraagt veel aandacht van me. Meer dan dat ik haar kan geven. Ik heb werkt en dat is nu een drukke periode weet je, en mijn meisje erbij is een beetje veel. Ik heb met mijn meisje gepraat en ik heb gevraagt of ze even een break wil in onze relatie dat we elkaar ff een maand niet meer zien weet je. Maar ze zegt dat ze dat niet wilt en dat ik niet aan haar kan vragen om elkaar even niet te zien. Ze wilt er dan helemaal mee stoppen maar ik wil na een maandje of 2 maandjes weer met haar verder.

Ze raakt me niet kwijt en ik blijf haar jongen maar nu wil ik even rust omdat ik de laatste paar week veel overuren maak en ik de verplichtingen met mijn meisje er niet bij kan hebben weet je.

advies aub want word er gek van
    @Pik-achu hou je bek tegen mijn meisje dat ik dat hier bespreek

• Een keuze als dit moet wederzijds zijn, je moet het allebei willen. Als één van de twee het niet wil moet er gepraat worden om te zoeken naar een andere oplossing, wat bijvoorbeeld kan betekenen dat er geen break komt maar dat zij er bijvoorbeeld mee akkoord gaat dat ze je voorlopig iets meer rust gunt. Als dat ook niet werkt en je komt er niet samen uit dan ben ik bang dat het einde relatie is.

• Global Moderator

Hoe doe je dat als jullie kinderen hebben en het wordt je even te druk op het werk? Neem je dan ook een break?

Ik vind een break de grootste onzin die er is. Als je toe bent aan een break ben je niet klaar voor een relatie met die persoon. Je vecht voor elkaar, ook in moeilijke tijden. Is de vechtlust weg, of ga je niet meer 100% voor elkaar, is het een beter idee om elkaar los te laten dan een zogenaamde break met elkaar te nemen.

Kop op man, nu is het ff druk op het werk, maar wat is het de volgende keer? Ga praten met haar over andere oplossingen, maar val niet terug op een break. Praat het uit en vecht ervoor of… Laat haar los.

• @KEEN Mee eens, bij mij op het werk is het nu ook hartstikke druk. Maarja dat is geen reden om je partner tijdelijk even links te laten liggen.

• Moderator

Ik sluit me aan bij de reacties van @KEEN en @Eximius

@Boca-Grande zegt in Mijn meisje wilt geen break en ik wel:

@Pik-achu hou je bek tegen mijn meisje dat ik dat hier bespreek

Van mij zal ze niks horen.

• Global Moderator

@KEEN zegt in Mijn meisje wilt geen break en ik wel:

Hoe doe je dat als jullie kinderen hebben en het wordt je even te druk op het werk? Neem je dan ook een break?

Ik vind een break de grootste onzin die er is. Als je toe bent aan een break ben je niet klaar voor een relatie met die persoon. Je vecht voor elkaar, ook in moeilijke tijden. Is de vechtlust weg, of ga je niet meer 100% voor elkaar, is het een beter idee om elkaar los te laten dan een zogenaamde break met elkaar te nemen.

Kop op man, nu is het ff druk op het werk, maar wat is het de volgende keer? Ga praten met haar over andere oplossingen, maar val niet terug op een break. Praat het uit en vecht ervoor of… Laat haar los.

Dit dus. Een relatie is geen vrijblijvend iets om ff te breken.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.