KEEN

KEEN 10: Wat zijn de lievelingsdieren van meisjes?

• Admin

64_rRv.png

KEEN vroeg aan 52 meisjes tussen de 8 en 15 jaar wat hun lievelingsdieren waren. Dit waren de top 10 antwoorden.

10. Paard
    Opvallend weinig meisjes zeiden paard. Slechts 2 meiden vinden een paard het allerleukste dier.

9. Konijn
    Ook het konijn waarvan ik dacht dat het een favoriet was bij meiden werd niet vaker dan 3x gezegd en moet het daarom doen met de 9e plaats.

8. Beer
    "Beren zijn snoezig en daar kun je zo lief mee knuffelen" aldus de 8 jarige T. Ik denk dat ze knuffelbeer bedoelde. Beer werd één keer vaker genoemd dat konijn.

7. Aap
    "Ik vind aapjes leuk, ik stuur ze ook altijd via Whatsapp, die emoji weet je wel?" F. 9 jaar.

6. Vogel
    "Ik vind het leuk om wakker te worden en de vogels fluiten. We hebben thuis ook veel vogels in de tuin." M. 10 jaar. Ook vogels zijn de lievelingsdieren van 4 dames.

5. Hond
    Deze had ik in de top 3 verwacht. Slechts 5 meiden zeiden dat hond hun lievelingsdier is.

4. Vlinder
    "De vlinder is mijn lievelingsdier omdat ik het zo mooi vind en vlinders kunnen heel mooi vliegen. Alle richtingen uit. Prachtig!" H. 13 jaar.

3. Dolfijn
    Ik dacht dat we in de jaren 90 met flipper wel een beetje van dit lievelingsdier af zijn gekomen, maar deze vrolijke en lachende vis doet het nog steeds goed. 6 meiden vinden dit het allerleukste dier.

2. Kat/poes
    "Mijn moeder is allergisch voor katten daarom moesten wij onze katten afgeven. Gelukkig heeft de buurvrouw ze overgenomen en kan ik ze altijd opzoeken." C. 9 jaar.

1. ???
    Welk dier staat er op 1 denk jij? Laat het weten in de reacties!

• Global Moderators

1. Lieveheersbeestje

1. Sphaeriumvorminge erwtenmossel

• Cavia

• Hamster/cavia. Deze omdat hij ook op de afbeelding staat maar niet genoemd

• @pool zegt in KEEN 10: Wat zijn de lievelingsdieren van meisjes?:

Hamster/cavia. Deze omdat hij ook op de afbeelding staat maar niet genoemd

Denk dat hij gewoon een afbeelding van Google heeft gepakt en niet heeft gekeken wat er wel en niet op stond

• Dolfijnen zijn echt crude wezens :p Verkrachting en moord is daar dagelijkse zaak bij

Ik denk dat op nr 1 panda’s staan

• Ringwormen