KEEN

Vanaf hoe laat niet meer bellen/appen?

• Admin

Vanaf welke tijden vind je het niet meer fijn om gebeld of ge’appt te worden?

Ikzelf vind:
    Appjes ontvangen tot 2:00
    Appjes versturen tot 23:00 / 00:00

Gebeld worden tot 2:00 (of anders moet er echt een goede reden zijn)
    Bellen na 22:00 bel ik vrijwel niemand meer.

In het weekend of als ik weet dat mensen de volgende dag vrij zijn kan het 1 of 2 uur later zijn dat ik ze nog kan bellen of appen. Maar dit verschilt ook per persoon.

• Ligt eraan.

Apps ontvangen: 3:00-3:30
    Apps versturen : geen voorkeur willekeurig
    Gebeld worden: dat denk ik tot 23:30 en daarna moet t een goede reden zijn.
    Bellen zelf: ik bel zelf bijna niet. Maar ik bel bijna nooit later dan 21:00

• Admin

Ik vind dat een persoon er zelf verantwoordelijk voor is om wel of niet meer bereikbaar te zijn na een bepaald tijdstip.
    Vooral als het op appen aankomt. dat doe ik gewoon als er iets in me opkomt dat ik moet vragen ofzo, maakt me echt niet uit hoe laat het is xD

Bellen na 8 uur in de avond alleen als het belangrijk is, en na 9 uur eigenlijk liever helemaal niet meer.
    Mja ik ben een ochtend mens, als je mij om 7 uur in de ochtend wilt bellen voor een babbel ben ik best bereid op te nemen :P

• Appen doe ik ook gewoon wanneer ik er zelf aan denk, mensen kijken meestal toch pas wanneer het voor hun uitkomt.

Bellen idd niet na 9 uur, maar dat ligt er weer aan wie het is/welke reden. ik bel eigenlijk ook echt nauwelijks meer