KEEN

KEEN zoekt het uit (3) 3 Jaar gratis Netflix

• Admin

Een paar dagen geleden werd er in dit topic een link geplaatst naar een website waar je 3 jaar gratis Netflix kon winnen. 3 Jaar gratis Netflix is best wel veel. 7,99 x 36 maanden = 287 euro’s. Daar heeft deze jongen wel zin in.

Ik besluit mij aan te melden via een speciaal aangemaakt mail adres en ik krijg direct het volgende mailtje.

Hi KEEN!
    Gefeliciteerd! Jij bent een van de kanshebbers om gratis Netflix toegang te krijgen voor drie jaar!

Mogelijke winnaar:

Kijk snel of jij de geluksvogel bent!

Zoals je wel weet hebben wij elke week nieuwe acties bij HappyBox. Aangezien Netflix razendpopulair is in Nederland en wij continue door onze 600.000 leden gevraagd worden naar een Netflix actie is het deze week feest. Gewoon omdat het kan. Meer informatie

BEKIJK JOUW PRIJS >>

P.S. Heb je al een Netflix account, dan storten wij daar een geldbedrag op waarmee je drie jaar je Netflix rekening kan betalen smile smile smile

Om jullie te beschermen heb ik de links niet geplaatst.

Ik opende de link en ze beginnen ineens heel persoonlijke vragen te stellen. Allereerst of ik liever films of series kijk.

5WLtNB.png

Ik ben een film liefhebber dus dit heb ik aangeklikt. Daarna kwam de vraag “Hoeveel uur kijk je gemiddeld per dag naar de TV?” Daar heb ik “Meer dan een uur per dag” gaf ik als antwoord. Daarna kreeg ik de vraag “Wat voor genre spreekt je het meest aan?” Hier heb ik comedy gekozen.

Daarna kwam de volgende vraag met de volgende antwoorden.

4zCmsm.png

“Weet ik niet” serieus!!.

…dat was de laatste vraag. De antwoorden worden nu gecontroleerd, alsof het een soort examen is ofzo…

6GcFdz.png

We vullen even wat verdere gegevens in. (Vind het raar dat ze dat tegenwoordig nog nodig hebben aangezien Facebook data blijft lekken en verkopen.

4qVJdK.png

Nadat ik alles juist heb ingevuld accepteer ik de algemene voorwaarden en privacy policy en klik ik op ga verder.

Ik kom aan bij het volgende scherm…

63YD8w.png

Serieus… 3 jaar gratis Netflix is een dienst. Iets wat met een paar klikken geregeld kan worden. Daar hoef ik mijn adres toch niet voor op te geven. Wat willen ze sturen?

Ja, ik ga akkoord dat Lotto of Staatsloterij mij eenmalig telefonisch mag benaderen met een interessant aanbod om automatisch mee te spelen. Ik ben geïnteresseerd om kans te maken op één van de vele geldprijzen waaronder de jackpot van miljoenen en bijdragen aan een gelukkiger en gezonder Nederland.

ehm… whut… oké

Ik vul wat fake-gegevens in en kom aan bij het volgende venster.

BEANTWOORD NU DE ONDERSTAANDE VRAAG OM UW WINKANS TE VERDUBBELEN!

YES, ik wil mijn winkans natuurlijk verdubbelen. Geen idee waarom ze daarvoor mijn huidige energieleverancier willen weten. Volgens mij had ik dat ook al op Facebook gezet, maar om niet flauw te zijn vul ik het in.

Bent u nog geen klant bij Ziggo en wilt u supersnel internet, gratis on demand films en series kijken, gratis Ziggo Sport met de voetbal krakers, Formule 1 en nog veel meer! Profiteer nu van Meer met Ziggo.

Voor welke pakketten mogen wij u vrijblijvend eenmalig telefonisch benaderen met dit unieke welkomstaanbod?

ehm… ik ben al klant bij Ziggo. Maar ik begin een beetje simpel te worden van deze vragen. Ik skip even snel door alle vragen heen door random op antwoorden te klikken. Ik zie een slimme thermostaat voorbij komen en iets over staatsloten, het boeit me niet. Ik wil 3 jaar gratis Netflix. Niks anders!

Naar maar liefst 20 vragen…

4W3y5Y.png

Bijna kan ik genieten van mijn 3 jarig Netflix-account.

Ik klik op verder en ik maak meteen kans op een wasmachine. Ik hoef alleen maar een 0909 nummer te bellen. Hoe fijn is dat?

863Pcg.png

Ik probeer te bellen met een telefoonkaart waar 5 euro gratis beltegoed op zit. Maar helaas kan ik daar niet mee naar 0909 nummers bellen. Ik pak even een ander simkaartje waar nog een paar euro beltegoed op zit en bel 0909-3500002 (0909 350 00 02) Wat me opvalt is dat het nummer slechts 1 cijfer anders is dan het nummer uit de vorige KEEN zoekt het uit.

Afijn, we bellen het nummer en krijgen een 4 cijferige code.

W28R-.png

Ik zie dit scherm nu ongeveer 3 minuten en ineens word de verbinding verbroken.

3tsL8y.png

Ik nog een keer proberen maar helaas mijn beltegoed is op. Hier loopt het dan ook dood. Geen idee of ik nu nog kans maak op het 3 jarig Netflix account.

Ik probeer contact te leggen met Prizesaints 043-5690537 (info) Maar ik krijg niemand aan de lijn. Jammer :(

Ik ga terug naar mijn mail inbox en zie dat ik ondertussen een paar mails heb gekregen.

7Xh7qb.png

Waaronder ook de verzendstatus van mijn pakket.

4K_FWQ.png

Oei… dit moet ik dan snel maar eens gaan doen…

7NFyVr.png

4BGFSB.png

Wat je niet moet doen?

Wat je WEL mag doen?

• Mailen naar support@wuzemedia.com en info@leadLeaders.com met een fake email en een klagen dat je prijzen niet aankomen. (gewoon leuk).
    • Dit topic delen met mensen die makkelijk in dit soort dingen trappen zodat ze weten wat ze NIET moeten doen.

Tot de volgende KEEN zoekt het uit.

• Fantastisch. We blijven geduldig wachten op de volgende.

• Blogger

Geweldig topic weer.

• Ik snap niet dat Ziggo en de Lotto met dit soort sites reclame willen maken

Hetzelfde maar dan anders