KEEN

#1 Kies een kaart

• Admin

Zoals sommige van jullie weten is tarot meer dan een hobby van mij. Omdat ik dit graag met mensen deel zal ik hier elke week voortaan een “kies een kaart” topic voor schrijven.

In dit topic is het de bedoeling dat je voor jezelf een kaart kiest van onderstaande foto. Kies een kaart die je aanspreekt, maakt niet uit waarom.
    Je krijgt de eerste dag alleen de achterkant van de kaarten te zien dus heb je rustig de tijd om even te kiezen.

Hieronder de kaarten waar je deze week uit kunt kiezen:
    7gf4bd.jpg

En heb je een kaart gekozen? Leuk dat je mee doet! Je kunt het nummer van je keuze posten als reactie om het met andere te delen, of je kunt het lekker voor jezelf ergens opschrijven. Als jij het niet wilt hoeft niemand er iets van te weten!

En nu? We hebben een kaart gekozen. Morgen (dinsdag) zal ik na etenstijd de beschrijving en foto’s van de omgekeerde kaarten posten. Je kunt wat hier uitkomt een beetje zien als een weekhoroscoop. Gewoon iets waar je deze week een beetje op kunt letten voor jezelf.

Mocht je vragen hebben over dit onderwerp, voel je vrij deze te stellen. Je kunt ook ten alle tijden een chat met me openen als je meer wilt weten.

• Admin

Kaart 1, King of Cups (Koning van de Bekers)

6wZcct.jpg

Als je voor kaart 1 hebt gekozen, staat deze week in het teken van wijsheid. Dan met name de wijsheid die van binnen komt. Het is altijd goed om anderen om raad te vragen, vooral als deze meer hebben meegemaakt (meer wijsheid hebben) dan jou. Maar vergeet niet dat je eigen wijsheid ook van belang is bij het nemen van een beslissing.
    Ook kun je deze week wat meer moeite hebben met het uiten van je emoties dan normaal. Probeer je emoties te uiten met creativiteit, dit kan hier een prima uitlaatklep voor zijn!

• Admin

Kaart 2, The Empress (De Keizerin)

7CMDVv.jpg

Heb je voor kaart 2 gekozen? Dan staat jou week in het teken van nieuwe ideeën en ervaringen. De keizerin staat voor groei en artistieke creativiteit. Het beginnen van een nieuw creatief project zal dan ook wel een beetje kriebelen deze week. De keizerin wijst je ook even op je thuis situatie, misschien is hier iets wat je kunt verbeteren deze week? Open je hart en geniet vooral deze week, het is er een goede week voor!

• Admin

Kaart 3, Nine of Wands (Staven negen)

6QVys.jpg

Als je deze week voor kaart 3 hebt gekozen betekent het dat jou week in het teken staat van vastberadenheid en geduld. Je bent je (gevoelsmatig) ergens op voor aan het bereiden. Zelfs in tijden van stress heb jij de innerlijke kracht om door te gaan tot je je doelen bereikt hebt. Een tegenslag wordt simpelweg verslagen door je vastberadenheid en wilskracht om je doel te bereiken. Blijf geduldig door gaan, en je zult je doelen bereiken.

• Kaart nummer 3

• Kaart nummer 2

• Kaart nummer 1

• Admin

Kaart 2

• Admin

Mijn vriendin zegt kaart 3

• Blogger

En ik zeg weer kaart 1

• Admin

UPDATE

In de eerste 3 reacties kun je een foto van de kaarten en een korte beschrijving vinden!

• Ik zat te twijfelen tussen kaart 1 en 3 en heb voor 3 gekozen. Maar kaart 1 past ook een beetje bij mij zie ik.

Kaart 3 helemaal.

• Kan me ook meer vinden in kaart 2 dan 3, maar vind de art op nummer 2 ook zo prachtig

• Kaart 1: King of Cups. Volgens mij hoef ik niets meer te zeggen :)