KEEN

Bedankt Chaussettes

• Admin

Chaussettes heeft aangegeven te willen stoppen als crewlid op KEEN. Ze heeft haar badge ingeruild voor een “Trouwe KEEN-er” icoon. Ze blijft gelukkig nog wel actief als KEEN-er.

10 jaar
    Ik ken @Chaussettes al bijna 10 jaar. In die 10 jaar hebben we op verschillende manieren contact gehad en gehouden via verschillende netwerken en community’s. Daar waar de ene community ophield met bestaan ging het contact via andere diensten weer verder. Van software als MSN, tot aan sociale media als Hyves en Facebook ik denk dat als we alles bij elkaar optellen we wel via 30 verschillende diensten en websites gebruik hebben gemaakt.

Chaussettes als crewlid
    Chaussettes is altijd een krachtig crewlid geweest die dankzij haar vraag naar duidelijkheid juist ervoor zorgde dat het voor mijzelf ook makkelijk en duidelijk werd. Ik kan bijna wel stellen dat zonder haar het een (nog grotere) chaos zou zijn achter de schermen. KEEN is niet het enige forum waar @Chaussettes zich voor heeft ingezet. Het begon allemaal een paar jaar geleden op het inmiddels verdwenen Onzin.com forum. Daar was ze een creatieve mod die bekend stond vanwege haar rechtvaardigheid en haar vermogen om duidelijkheid te brengen in situaties waar dat heel hard nodig was.

Na de onzin.com periode heeft ze zich ingezet voor Y-Chat, Oh Kijk Een Forum, Freakshow.WTF en natuurlijk KEEN.WTF. Overal vervulde ze een soortgelijke rol en bracht ze een leuke ontspannen sfeer met zich mee. Zelfs wanneer situaties uit de hand dreigde te lopen had ze de situatie snel onder controle en wist ze het op een leuke manier aan te pakken. Veel dank daarvoor 😀

Activiteiten
    Naast crewlid heb je laten zien dat je ook creatief bent in het bedenken en neerzetten van spellen. We kregen zo nu en dan de kans om je te helpen met het terugvinden van je hondje Ace in ‘Zoek De Ace’ en hebben we volop mogen genieten van je YouTube filmpjes als OhLookAnotherGamer waar je (volgens mij) mee gestopt bent.

Wat je ook nog gaat doen, zorg dat deze kwaliteiten altijd onderdeel van jou blijven. 😀

Bedankt
    Ik wil je nogmaals heel erg bedanken voor je inzet als crewlid. Zowel op KEEN als op voorgaande projecten. Een klein presentje als teken van dank is onderweg naar jouw. Laat even weten als het aangekomen is.

enne… je bent en blijft altijd welkom op de BBQ’s. In ieder geval totdat Wesley vleesvervangers net zo goed te doen vind als dode diertjes. 😋

Tot KEENs

KEEN_UP.png

• love-01.jpg

Heel erg graag gedaan :)

• Bedankt

• bedankt

• CigJ9dkWkAAt_ew.jpg

• Global Moderators

ZuLrZfV.jpg

Reactie van mij kat toen ik het nieuws vertelde

(Als de foto zou laden natuurlijk)

• bedankt

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.