11 struggles van vroeger die onze kinderen nooit zullen begrijpen

• Moderator

Elke tijd heeft haar eigen problemen, maar er zijn veel issues van vroeger, die nu niemand meer kent. Onze kinderen zullen deze 11 problemen niet snappen!

Vaak denken we met veel weemoed terug aan die goede oude tijd. Nostalgie en jeugdsentiment worden (voor het grootste deel) met grappige of leuke herinneringen in verband gebracht. Maar als je daar eens goed over nadenkt, zie je dat het objectief niet altijd het geval is. Toch kunnen we er nu hard om lachen en dat maakt het vanzelf weer positief! 😉

Bekijk maar even met welke 11 ‘problemen’ wij vroeger te maken hadden. Onze kinderen zullen deze zeker niet begrijpen!

1. Als Windows vast liep… Mooie beelden waren het wel!

buTfPoy.jpg

2. Hoe het was om Pinball te spelen want je moest wat doen als je geen internet had.

bQolMrp.jpg

3. Vroeg opstaan om je favoriete tekenfilm te kijken want zaterdagochtend om 7.00u ging het los!

fF8VUG1.jpg

4. Eindeloze menu’s

a0cuV4n.jpg

5. CD branden die niet herkend werd, arghhh!

gwPpTYB.jpg

6. ‘Even’ iets downloaden

H21hCl8.jpg

7. Muis met balletjes die ook nog schoongemaakt moesten worden!

uP64OhK.jpg

8. Uitkiezen welke CD je wilde luisteren

qtJGQNe.jpg

9. Liedje downloaden duurde lang, TE lang

Rjjks3q.jpg

10. Keuzes maken: internet gebruiken of bellen (inclusief de ruzies met je familie of huisgenoten…)

N8KZiPD.jpg

11. Casettebandjes terugspoelen

2QexgWJ.jpg

• Global Moderator

12. Klooien met strippenkaarten in de bus.

Tegenwoordig trek je die kaart langs een bliepje en het is klaar.

• @KEEN haha vroeger, labello op je strippenkaart smeren zodat je de stempel er weer kon afvegen xD

• Moderator

13. Na het kijken van een videoband moest je hem terugspoelen.

• 14. Lopen of fietsen met een Disc man zonder anti-shock was onmogelijk.

• Global Moderator

@Eximius zegt in 11 struggles van vroeger die onze kinderen nooit zullen begrijpen:

14. Lopen of fietsen met een Disc man zonder anti-shock was onmogelijk.

1. Als de anti-shock niet meer werkte kon je een nieuwe discman kopen? want die vervelende balletjes sleten altijd super snel af xD

• Global Moderator

Niet allemaal herkenbaar.
    Ik keek mijn favo tekenfilm liever in de middag :P

En 10 ook niet, het internet was voorbehouden voor enkel mijn vader. Wij mochten alleen spelletjes spelen.

• Moderator

@Eximius zegt in 11 struggles van vroeger die onze kinderen nooit zullen begrijpen:

14. Lopen of fietsen met een Disc man zonder anti-shock was onmogelijk.

Dat was zo hatelijk als een CD bleef skippen als je een goedkope Discman had zonder anti-shock.
    Ik had een Discman met 60 sec anti-shock maar dat ding vrat batterijen.

• Global Moderator

15. Ouders die niet snappen dat je tijdens een Pokemon Battle niet het spel kon opslaan.

Aanmelden om te reageren

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.