KEEN

aanhoudende hoofdpijn

• Hoi.
    Ik heb een vraag over iets waar ik nu een tijd last van heb.
    Ik leef in een omgeving waar ik voortdurend stress aanvaar.
    Helaas komt er ook hoofd pijn bij kijken.
    En sinds 1 week gaat de hoofd pijn niet weg.
    Heb wel periodes gehad dat de hoofdpijn even weg was.
    Maar nu blijft de hoofd pijn hangen en gaat niet weg.
    Ik slik al 1 week paracetamol (2000 mg per dag) ,
    waar ik zelf niet zo blij mee ben vanwegen de eventuele schade van het product.

Hebben jullie misschien een advies wat ik kan doen ?

• Blogger

Minder stress. Waarom heb je eigenlijk stress?

• Probeer erachter te komen waar de stress vandaan komt en probeer dat te veranderen.

Hoofdpijn en stress liggen dicht bij elkaar maar probeer andere dingen te doen dan grijpen naar pijnstillers. Ga een goed stuk wandelen in een bosrijke omgeving. Dat werkt stressverlagend en helpt goed tegen de hoofpijn.

Probeer ook andere dingen te vermijden die hoofdpijn veroorzaken of verergeren. Probeer elke 2 uur even naar buiten te gaan. Drink voldoende water. Probeer te ontspannen tijdens werktijd en voldoende pauze te nemen. Neem anders een vakantiedag en ga een hele dag ontspannen.

Ik weet niet of je alleen woont of dat je een gezin hebt. Maar ga een dagje ontspannen. Naar de dierentuin of een museum bezoeken. Even weg uit de situatie die je stress geeft zodat je je hoofd even leeg kunt maken.

Het lijkt erop dat je verbinding naar KEEN verloren is gegaan, wacht even terwijl we de verbinding proberen te herstellen.